Neler Okudum?|| Ağustos - 2017

5 Eylül 2017 Salı


Yaz aylarının son günlerine artık girmiş bulunuyoruz. Bunun için oldukça sevinçliyim açıkcası. Zira herkesin de müzdarip olduğu aşırı sıcaklardan nasibimi almış ve artık sonbaharın o kırılgan yapraklarına bir miktar özlemiş bulunuyorum. Bununla beraber kendi okuma sayılarıma bakarak söyleyebilirim ki sonbahar-kış mevsimleri kitap okumak daha zevkli ve daha çok oluyor. Tatil gelince daha çok okurum havasına girsek de eminim birçoğunuz da benim gibidir. Tabi istisnalar her zaman aramızda.

Üç aylık tatilim boyunca en çok ağustos ayında kitap okumuşum. Bunun için omzuma pat pat vurduktan ve aferimlere boğduktan sonra eylül ayı için artık hazırım. Ayrıca kendinizi şımartmayı da ihmal etmemeli ve bir kitap alma hakkınız olduğunu hatırlatmayı unutmamalısınız. Ben kendi hakkımı Hepsiburada'nın perşembe günleri yapmış olduğu kitap indiriminden yararlandım. Hem de kargo 1 tl! Deymeyin keyfime.

Ağustos ayını toplamda 8 kitap okuyarak kapattım ve böylece huzurlu bir şekilde eylül ayına merhaba dedim. Bakalım neler okumuşum;




  • Saga Cilt 1, Brian K. Vaughan = 5/5
  • Grapon Kağıtları, Didem Madak = 5/5
  • Ve: Öyküler, Fabio Moon& Gabriel Ba = 4.5/5
  • Atları Bağlayın Geceyi Burada Geçireceğiz, Melisa Kesmez = 4/5
  • Feniçka, Lou Andreas Salome, = 4.8/5
  • Arayışlar, Lou Andreas Salome = 4/5
  • Kumarbaz, Dostoyevski = 5/5
  • Cennet Ateşi Şehri (Ölümcül Oyuncaklarlar 6), Cassandra Clare = 4/5
(okuma sırasına bağlı kalınmış olup ayrıca kitapların isimlerine tıklayarak yorumlarına gidebilme imkanınız vardır. Saygılar.)

İçlerinde en çok sevdiğim kitap ise Kumarbaz oldu. Dostoyevski ile bir kez daha buluşmak için Yeraltından Notlar'dan beridir bekliyordum. Zira gözlerimden kalpçikler çıka çıka okumuş ve beğenimi bir üst levele taşımak için gün saymıştım. Ağustos ayı benim Dostoyevski ile bağlarımı kopulmaz bir hale getirdi bu bakımdan. Umarım buna benzer bir eylül ayı geçirebilirim. Eğer okuduğum kitapları daha yakından takip etmek anbean güncel paylaşımlarımı okumak isterseniz instagram hesabımı da şuraya bırakıyorum.

10 yorum :

  1. Kumarbaz'ı okumuştum. Beğendiğim bir kitaptı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostoyevski olunca beğenmemek pek mümkün değil :)

      Sil
  2. Tatil bittiği için içim buruk ama sonbaharı ben de ayrı bir seviyorum :) Bu ay güzel kitaplar okumuşsun. Didem Madak'ın şiirlerini çok seviyorum. Saga da okuduğum ilk çizgi romandı ama çizgi romanların fiyatları pahalı olduğundan bayadır devamını getirmedim. Ben de bu ay içinde Yeraltından Notlar'ı okuyabilirim belki. Eylülde daha çok okumak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çizgi romanlar biraz tuzlu ama bkmkitap.com bak istersen orada daha uygun vardı. Mutlaka oku Yeraltından Notlar'ı :)
      Umarım bu ay bol bol okuruz.

      Sil
  3. Çok güzel kitaplar okumuşsun. ^.^ Saga Serisi'ni merak ediyorum ama biraz pahalı geldiği için elim almaya gitmiyor. :D Ondan önce Sandman'e başlamayı tercih ederim. Sanırım Sandman'i de okumumuştun, sence hangisi daha iyi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Sagalar pahalı maalesef ben çizgi roman alışverişlerimi bkmkitap'tan alıyorum. Orası diğerlerine göre daha ucuz. Sandman kalp ben yani o derece bir ilişkimiz var *.* Ama şuan sorduğun soru cidden çok zormuş... İkisi de güzel ama sanırım Neil Gaiman sevgimden dolayı Sandman diyeceğim 💕

      Sil
  4. bu dosto gerçekten de büyük kumarbazmış. sürekli oynayıp borç ödermiş :) madak iyi aklıma getirdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin???!! Yorumunu yazarken biraz araştıracaktım Dostoy'u ama bak bilmiyordum bunuu *.*

      Sil
    2. evet oku bak hayatını. borç ödemek için kitap yazıyor ama adam deha işte :)

      Sil
    3. Hem de nasıl bir deha!! Keşke akraba olsak sksjsjjsjs

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs