Eylülde Kitap Sayfaları || 2017

8 Eylül 2017 Cuma

Eylül ayına ne zaman girdik de bu kadar hızlı geçti inanın hatırlamıyorum. Zaman adeta bizden bağımsız bir şekilde ilerlemeye ve bununla beraber de benimle gelen gelsin gelmeyen son durakta insin modundayken haliyle biz de uymak zorunda kalıyoruz. Ağustos ayında oldukça verimli bir kitap okuma sürecinde çıktığımdan eylül ayına da bir o kadar mutlu bir başlangıç yaptım. Hatta eylül ayında okumayı planladığım kitaplardan olan Kafes'i 5 gün önce bitirdim. Beklediğimden çok çok keyif aldım. Diğer okumayı düşündüğüm kitaplar ise şöyle;



  • Scarlet, Marissa Meyer
  • Bir Delinin Anı Defteri Palto-Burun, Gogol
  • Korkuyu Beklerken, Oğuz Atay
  • Bir İdam Mahkumunun Son Günü, Victor Hugo
  • M Treni, Patti Smith
  • Kafes, Josh Malerman (03.09.17)
Bu ay ayrıca tatilin bitişini ve okulların başlangıcını da temsil ediyor. Okul zamanı oldukça yoğun olacağım fakat burayı da boşlamak istemiyorum. Sözümde ne kadar duracağım meçhul tabi... 

Eylül ayında başladığım diziler ise Age of Youth'un ve Shadowhunters'un ikinci sezonları oldu. Hala devam ediyorum. Age of Youth kore dizilerinden biraz daha farklı bir tarzda oluşu ile diğerlerinden ayrılıyor. İnsan ilişkilerine yönelik her bir bölümüyle adeta öğüt verici. Shadowhunters ise tamamen Cassandra Clare'in kitabının etkisiyle izlemeye devam ettiğim çerezlik bir dizi. Oyunculuklar pek tatmin edici değil fakat Gölge Avcıları dünyasını seviyorsanız dizisini de izlemek istiyorsunuz.


Dergi okumayı da en az kitap okumak kadar sevdiğim için bu ay satın aldığım dergi de Populer Science oldu. Ana konuları "Zaman ve Uzay" olması hemen dikkatimi çekti. Zaten daha önceden de birkaç sayısını almış ve oldukça sevmiştim. Bu sayısını da merakla okuyorum. Oldukça güzel içeriklerle yine dopdolu bir dergi olmuş. Derginin satış fiyatı da 5 tl olduğu için hem fiyatı ile hem de size sunduğu kalite ile daha cazip ve okunası bir dergi. Diğer bir dergi ise İzdiham. Ağustos - eylül sayısını bir önceki ay almıştım zaten. Edebiyat dergisi türünde sanırım en beğendiğim dergi. Birçok edebiyat dergisi okumuş biri olarak bunu rahatlıkla söyleyebilirim. Mutlaka bir incelemenizi öneriyorum. Yine ağustos ayında aldığım Libido ise benim yeni keşfettiğim bir dergi oldu. Ağustos-eylül sayısı gözüme çarpınca bir şans vermeye karar verdim. Psikanaliz kategorisinde yayın hayatını sürdürüyor imiş. Ben de 27. sayısı ile tanışmış oldum. İçeriğindeki ilisturasyonlar kalbimden vurdu resmen. Ele aldığı konular da bu sayısında oldukça dikkat çekici. Sanırım almaya devam edeceğim. 

Eylül ayı planlarım bunlardı. Siz neler okuyorsunuz, hangi diziler mercek altınızda, tavsiye ettiğiniz dergiler var mı? Yorum yazmayı unutmayın! 

Sevgiler,
Fatma

2 yorum :

  1. Kafes'i beğenmeyen yok gibi okunacaklar listesine alınmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar korku, gerilim türünde bir kitap okumak istemiştim. Kafes çok iyi geldi. Bence bir şans ver tabi :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs