11 Ağustos 2017 Cuma

Kayıp Zamanlar | MayHazTem 2017

Neden ağladığımı bilmiyorum, diyorsun
çünkü bir şeyler değişiyor içinde
kendini ikna etmiyor düştüğün boşluk
bildiklerin başkalaşıyor gözlerinin önünde
yabancılığı öğreniyorsun 

 Aynanın Önünde Bırakılmış, Murathan Mungan 

En son milattan önce 2017 nisan ayında iki yazı girmiş daha sonrasında hayalet olmuştum. Bunun bir sebebi sınavlarımın oluşu diğer sebebi ise tatile çıkmam. Hal böyle olunca 3 ay boyunca buralarda olamadım. Kısa bir özet geçmemde yarar var.


+ MAYIS 2017

-İle, Oruç Aruoba = 4/5
-Kuyruklu Yıldızın Altında Bir izdivaç / Melek Sanmıştım Şeytanı , Hüseyin Rahmi Gürpınar = 4/5
- Ölü Zaman Gezginleri, Hasan Ali Toptaş = 5/5

18 May
Üniversitede bisiklet sürmece *.*

19/20/21 May - 
Tekirdağ Gençlik Festivali

Buray - Hayko Cepkin

30/31 May - 
Final Haftasına giriş yapıyoruz.

+ HAZİRAN 2017

-Sıradan Zaferler, Manu Laranet = 5/5
-Düş Ülke, Neil Gaiman = 4/5
-Tuhaf Kütüphane, Haruki Murakami = 5/5
-İlahi Komedya, Dante = 3/5

1-9 Haz
Final Haftası devam etti ve bitti.

22 Haz
Rakoçi görseydi kesin ağlardı. Ondan ben de ağladım.

27 Haz
İstanbul benden büyüktü mesela. Ama korkmadım. Boğulmayı seçtim.

29 Haz
Marmaris tatilim başlıyor! 💖


 + TEMMUZ 2017

-Satranç, Stefan Zweig = 5/5
-Timsah Sokak Şiirleri, Murathan Mungan = 4/5

29  Haz - 13 Tem
Tatilden birkaç anı





Gıdış, kendini hiç sevdirmez ama böyle şirinlikler yapardı

Çakıl, sadece 6 aylık olmasına rağmen benimle aynı boydaydı. Özledim... 


11 Tem
Kanlı ay


17- 26 Tem
Adobe Photoshop kursu (TrakyaKariyer) + koç burcunun hikmeti :)

27 Tem - 5 Ağu
Adobe Illustrator kursu (TrakyaKariyer) + Mandalina'nın gelişi

GÜNÜMÜZ 11 Ağustos 2017

Bloga geri döndüm!! Yey
Sadece geri dönerken uzun yolu tercih etmiştim.
Şimdi nerede kalmıştık?

2 yorum:

  1. Tuhaf Kütüphane, Haruki Murakami merak ettim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça farklı bir hikayeydi. Daha fazlası olmalıydı dedim bitirdiğim zaman. Sadece satış fiyatı bence çok fazla. Ben kütüphaneden alıp okudum. Şansa :)

      Sil