Okuma Maratonu #2 || 20 Ocak / 12 Şubat 2017

18 Ocak 2017 Çarşamba


Beklenen an geldi! Herkesin istediği, mesajlara boğulduğum okum.... Şaka şaka tabiki öyle bir şey olmadı. Biliyorsunuz ki ilk defa bir okuma maratonu düzenlemiştim 2016'nın eylül ayında. Okullar açılmadan okuyabildiğim kadar kitap okumak istediğimden böyle bir etkinlik yapmıştım. Gerçekten çok güzel geçmişti. Hatta beklemediğim yorumlar almıştım. Katılmak isteyip de katılamayan birçok kişi vardı. Ben de böylece ilk maraton bitiminde bir tane daha yapmak için söz verdim. İşte o gün geldi çattı. Yine kendime okuma listesi hazırlarken bir anda okuma maratonuna dünüştü ve zaman geldi! O zaman kolları sıvayın. Kalem ve kağıtlarınızı da hazırladınız mı? Güçlü bir nefes alın. 
Hadi başlayalım. 

Öncelikle katılmak isteyen kişilerin yapması gerekenler;

+ Etkinlik görselini (şu yukarıdaki) blogunuzda okuyacağınız kitapların listesi ile beraber yayınlamak 

+ Ardından bu yayının altına yayınınızın linkini bırakıp katıldığınıza dair özenle belirlediğiniz cümleler. 

+ Böylece ben de katılımcıların linklerini bu yayında 'Katılımcılar' başlığı altında listeleyebilirim.

+ Bu sayede katılımcılar arasındaki iletişim de kolay olmuş olur. Herkes birbirlerine bakıp gaza gelebilir. :)

+ Ben her hafta bitiminde maraton boyunca neler yaptığıma dair yayınlar paylaşacağım. İsteyen bu şekilde istemeyen maraton bitiminde yayınlarını paylaşabilir. 

Bu kadar. Eğer aklınızda soru işareti kaldıysa ilk maratonda nasıl bir yol izlediğimi bakabilir (Likleri en aşağıya bırakacağım.) veya direkt yorum bırakıp sorularınızı sorabilirsiniz. 


Maraton boyunca okuyacağım kitapları da buraya bırakayım. Üzerini çizip bitirdiğim tarihi atarım. Kime ne? :P
  1. 1984, George Orwell
  2. Bülbülü Öldürmek
  3. Yabancı, Albert Camus (31.01.2017)
  4. Kürk Mantolu Madonna, Sabahattin Ali
  5. Korkuyu Beklerken, Oğuz Atay
  6. Saatleri Ayarlama Enstitüsü, Ahmet Hamdi Tanpınar
  7. Babalar ve Oğullar
  8. 72. Koğuş, Orhan Kemal
  9. Amok Koşucusu, Stefan Sweig
  10. Bir Delinin Anı Defteri, Gogol
Bazıları elimde olmadığı için ya internetten alacağım ya da kütüphaneden. O yüzden şimdilik elimde olan kitaplarla başlayayım. Daha sonra belki listede değişiklik de olabilr. Fantastik, bilim kurgu türünden kitaplar da araya sıkıştırmayı düşünüyorum. Bakalım nasıl olacak. Şimdilik 10 kitap gibi gözüküyor. Umarım maraton herkes için bol kitaplı geçer. 20 Ocak maratona başlama günü. O yüzden herkese hazırlıklarını yapması için 2 gün verdim. Tabi bu süre formalite icabı. Önemli olan okuyabildiğimiz kadar kitap okumak. Maraton boyunca istediğiniz gün katılabilirsiniz. Herkese bol şans. Özellikle bana ;)



KATILIMCILAR



Geçmiş Maratonlar 

4 yorum :

  1. Gerçekten başlamadan önce derin bir nefes aldım :D
    Bir önceki maratonu hatırlıyorum, elimde çok fazla yarım kitap vardı ve katılamamıştım ;)
    Bu yıl bir deli cesareti geldi :D Kaç tane maratona, etkinliğe katıldığımı sayamamaya başladım ama geçen seferde de verdiğim sözden ötürü ve çok güzel bir etkinlik olduğunu düşündüğüm için ben de katılmak istiyorum :) Hem bu şekilde birbirimize destek olmuş oluruz ve daha iyi gaza geliriz belki :)
    Ama listemi ve blog yayınımı daha hazırlayamadım, gördüğüm gibi yorum bırakmak istedim :) En kısa zamanda yazıp buraya linkini bırakacağım :)
    Tekrar tekrar derin nefesler alıyorum, çünkü yine yarım kitaplarım var :D Neyse bir şekilde listemi oluşturacağım inşallah, koşarak gidiyorum kitapların yanına :) Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılmana çok sevindim!! Ben de başlamak için gün sayıyorum vallahi :)
      Hemen hazırla kitaplarını o zaman. Yazının linkini bekliyorum :)

      Sil
    2. Yazı ve liste hazır! :) Linki bırakıyorum :)

      https://kitaptadinda.blogspot.com.tr/2017/01/okuma-maratonu-2-20-ocak-12-subat-2017.html

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs