31 Ağustos 2016 Çarşamba

, , , , , , , ,

Neler Okumuşum? || Temmuz - Ağustos | 2016


Geçen ay sadece bir kitap okuduğumdan dolayı bu postu girmeye utanmıştım. Eh sonra keşke girseydim falan dedim. Malum her şekilde yazıcak bir şeyler bulabiliyorum ama zaten temmuz ayı da pek parlak bir ay olmadığından daha sonra bunun yerinde bir karar olduğuna karar verdim. Ben de bu yüzden hem temmuz ayını hem de ağustos ayını birlikte değerlendirebilirim diyerek kolları sıvadım.

Ağustos ayının son günleri beni oldukça etkileyen zamanlardı. Nedeni en sevdiğim seriye veda etmemdi. Bu yazıyı yazarken bile onun yorumunu nasıl bloga gireceğim diye düşünmeden edemiyorum. Kitabın ismini beni uzun zamandır takip edenler bilir ama tesadüf eseri bu yazıyla buluşanlara pek yardımcı olamayacağım. Kitabın yorumunu girdiğimde ne demek istediğimi anlayacaksınız.

O zaman temmuz - ağustos aylarında neler okumuşum bir göz atalım;

*Kitapların isimlerine tıklayarak detaylı yazdığım yoruma ulaşabilirsiniz.

2 ayda toplamda 3.5 kitap okumuş oldum. Buçuk diyorum çünkü Lunch Date Morganville Vampirleri serisinin kısa bir hikayesiydi. 15 dakika içinde biten çok hoş bir hikaye.

Parçalanmış Dünyam, yer yer beni sıkan ama konusunun verdiği bir merak ile devam ettiğim serinin ikinci kitabı. Tek söyleyebileceğim serinin son kitabını bekliyor olduğum. Detaylı yorum yine blogda mevcut.

Genç Werther'in Acıları, benim yeni bir yazar kattığım bir kitap oldu. Goethe ile tanıştık sonunda. Doğru bir başlangıç kitabı oldu mu emin değilim ama ben sevdim. Zaten kalın olmamasından dolayı da hemencecik bitirdiğim bir kitaptı. Bir şans verebilirsiniz bence.

Ve geldik son kitaba. Gün Işığı, beni benden alan nadir kitaplardan biri. Daha doğrusu seri kitaplardan biri. Şöyle de demem gerekiyor: en sevdiğim seri!
Çok fazla bir yorum yapamam bu kitaba. Zaten tarafsız bir yorum gelmeyecek ama yine de okutabildiğim kadar bu seriyi herkese önermeye devam edeceğim. Yazdıkça yazasım geliyor ama şimdilik duracağım. Yorum çok kapsamlı ve bir o kadar da fangirllük içericeğinden sizi oraya beklerim. Yazdığımda bu yazıyı da güncelleyeceğim.

Bu ay bitirdiğim bir diziden de bahsetmek istiyorum ama bu yazıya eklemeyeceğim. Yine ayrı bir post ile bunu detaylı bir inceleme yazısıyla burada olacağım. Yani kısacası beni bekleyen 2 yazım var. O halde ben kaçtım! 

Dipdip: Siz neler okudunuz? Tavsiye ve okuduğum kitaplar hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum! *.* 

4 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar okumuşsun, ben de bu ay kendimi aşarak 4 kitap ve 19 manga okudum. Eski halime göre yine çok sayılmaz ama ayda 1 kitap bile okuyamadığım günlere göre büyük başarı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazını gördüm ben zaten waoww diyorum sadece sana!! :D bende bu seviyeye geliyim amin. Sjdhsjsh

      Sil
  2. bi bakcan mı blogumaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben böyle sürprizlere alışık değilim yaa djdhsjdh
      *kalbi çarpıntısı

      Sil