1 Temmuz 2016 Cuma

, ,

Neler Okumuşum? || Haziran - 2016


Tatilimizin birinci ayı da böylelikle sona erdi. Haziran ayını güzel geçirdiğimi düşünüyorum. Çokça dizi izledim. Tabiki de kitap okumayı da ihmal etmedim. Her ne kadar yaz aylarını pek sevemesem de blogumla daha çok ilgilenebildiğim ve tatil yapabildiğim için ayrı bir mutlu, huzurlu oluyorum bu aylarda. Aynı zamanda bütün müslüman alemi ramazan dolayısıyla oruçlarımızı tuttuğumuz bir ay olmuş oldu bu haziran. Sahura kadar ve hatta sahurdan sonra güneş doğana kadar kitap okuyabildiğim için ramazan ayı bende çok başka oluyor. Malum olaydan bahsetmek istemiyorum fakat bugün Kadir Gecesi o yüzden herkes semaya ellerini açıp dualar etmeli. Allah yardımcımız olsun inşallah.

Gelelim haziran ayında neler okuduğuma;

Mucizeleri Saymak ve Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları hakkında ekstra bir yorum yapmayacağım. İsimlerinin üstüne tıklarsanız detaylı yazdığım yoruma ulaşabilirsiniz.

Yaprak Fırtınası, Marquez'den okuduğum ilk kitap oldu. Tabi aslında yarım bıraktığım bir kitap olmuş oldu. Nedenine gelirsem, kitabın çok boğucu bir anlatımının olduğunu düşünüyorum. Karakter geçişlerini ve anlatıcıların kimler olduğunu kitap boyunca arayarak geçirdim. Halbuki Marquez'den bayağı bir umutluydum. Biraz hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. Ama yine de başka kitaplarını okumaya devam edeceğim. Belki birgün tekrar Yaprak Fırtınası'nı elime alır, okurum. Kim bilir.

Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu, yeni tanıştığım bir diğer yazarın kitabı. Stefan Zweig'in methini çok duymuştum. Kafka Okur'un Haziran 2016 sayısında bir yazıda da Amok Koşucusu çok övülmüştü. Ben de elimde olan kitabıyla ilk olarak başlamak istedim. Yorumunu bugün veya ertesi gün girmiş olurum büyük ihtimal. 


Onun dışında bu ay twitterda da çok bahsettiğim (@fatmabsr_) Another Miss Oh kore dizisini izledim. Haziran ayı boyunca hem sinir krizleri geçirip ağladım hem de kahkahalara boğulduğum, çevirilmesini beklerken psikopatlaştığım bir dizi izlemiş oldum. Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. 18 bölümden oluşuyor. Bana kalırsa 2016'nın en iyi dizilerinden biridir. Net! 


Bir başka izlediğim dizi de Orphan Black oldu. 4. Sezonunu soluksuz bir şekilde izledim. Seneye 5. Sezonun son oluşu biraz içimi burksada en azından işleri çirkinleştirmeden güzel bir nokta atışıyla bitirmelerini çok isterim. Favori dizilerimden biri olduğu için en doğrusunun bu olması gerektiğini düşünüyorum. 

Mr. Robot yine izlediğim bir diğer dizi. Kendisine çok geç başlayabildim ne yazık ki. Ama böylelikle 2. Sezonunu beklememiş oldum. Sanırım temmuz ayında 2. sezon başlayacak. Sabırsızlıkla bekliyorum! *.*

Benim haziran ayım da böyle geçti. Siz neler yaptınız? Bana yorum bırakmayı unutmayın! *.* Hayırlı Cumalar! 

8 yorum:

  1. orphan black duymamıştım bakayım şuna yazın iyi gidiyor diziler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla popiler bir dizi değil zaten. Ama seveceğini düşünüyorum :)

      Sil
  2. Çok güzel bir ay geçirmişsin, özellikle Orphan Black ve Mr. Robot için tatile girsem de izlesem diye günler sayıyordum bende. Umarım Temmuz daha da iyi geçer senin için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bir an önce izlemelisin çok güzel bir sezon yapmışlar *.*

      Sil
  3. Yaprak Fırtınası'nı okumuştum ama şimdi dönüp bakınca aklımda pek bir şey kalmadığını görüyorum. Normalde klasik kitaplar aklımda kalırdı ama bu kalmamış nedense :)

    YanıtlaSil
  4. Ya kitabın ismi bile güzeldi. Ben yine de sevemedim diye biraz üzüldüm... Neyse diğer kitaplarına şans vereceğim :)

    YanıtlaSil
  5. Another Miss oh a mən də təriflərdən sonra baxdim. Superdir hələki ;) Mr.Robot mükəmməl serialdır. Orphan Black i çox eşidirəm amma başlamamışam. (Bu da o deməkdir ki bir az da əzm sərf etsə blogger dostlarım izləməyə başlayacam :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hemen başlamalısın. Pişman olmazsın :)

      Sil