Neler Okumuşum? || Mart - 2016

15 Nisan 2016 Cuma


Merhaba blog alemi! Ben geldim. Yine bir ay sonu yazısı ile buradayım. Kitap okumaya son hız devam etsem de yorumlarını girecek vakit bulamıyorum. Hafta sonu bile vize koyan bir üniversitede okumak inanın çok zor ama her şeye rağmen kitap okuma zevkimden asla taviz vermiyorum çok şükür.

Mart ayını çok seviyorum ben nedense. Bahara gireceğimiz ve yağmurlu günlerin bizi karşılaması en sevdiğim günlerin geldiğinin işareti oluyor. Vizelerim olmasaydı daha da fazla okurdum ama bu ayı 4 kitap okuyarak kapatmış bulundum. Yorumları olmasa da genellikle goodreads hesabımdan okuduğum kitapların azcık da olsa yorumlarını yazıyorum. Beni eklemek isterseniz şuraya linkini bırakıyorum. *.*

O zaman neler okuduğuma bir bakalım;

*Kitapların isimlerine tıklayarak goodreadteki kısa yorumlarıma ulaşabilirsiniz.

Mart ayında okuduklarımdan favorim bariz belli olan Mustafa Kutlu'nun Yoksulluk İçimizde isimli kitabı oldu. İlk defa bir Kutlu kitabı okumuştum ve kitabı bitirdiğimde doğru bir başlangıç yapmışım dedim. Başta dili çok tuhaf gelmişti ama daha sonra sayfalar çevrildikçe Mustafa Kutlu'nun o akıcı üslubuna alıştım ve kitap bittikten sonra da daha çok Mustafa Kutlu kitabı okumak istedim. Hikaye türünde harika eserler vermiş bir yazarı tanımış oldum. Devamı da gelir inşallah.

Onun dışında Sahilde Kafka'dan çok umutluydum. Ama sonlarına doğru gerçekten saçmaladı bana göre. Kurgusu çok güzel ama olay akışı belli bir yerde bozulması beni çok hayal kırıklığına uğrattı. 

Siz neler okudunuz? Benim okuduklarım hakkında yorumlarınız neler? Aşağıya yorum bırakın! *.*

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs