17 Nisan 2016 Pazar

, , ,

Kitaplığımdaki Kitapları Satıyorum!

Uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü gercekleştiremediğim bir şeyi sonunda duyuruyorum sizlere. Kitap kurtlarının vaz geçilmez sorunu olan kitaplıklarımızda yer bulamamamız sonunda beni bu noktaya getirdi. Eh şimdi sadece yer sorunum yok aynı zamanda daha önceleri alınmış ama bir türlü okumaya niyetlenmediğim yada şimdi okumak istemediğim kitaplarımı da bu satışa dahil ederken buldum kendimi.

 Hem yer tasarrufu hem de makul fiyata kitap vereceğim için bunu blog aleminde duyurmak istedim. Kendi kitaplarıma bebekler gibi baktığım ve hor kullanmak dahi söz konusu olamayacağı için güvenle neredeyse sıfır bir kitap gibi olan kitaplarımı artık elimden çıkarıyorum. Hafif bir hüzün olsa da iyice düşünüp de bu kararı verdiğimden emin olabilirsiniz.

Elimdeki kitapları göstermenden önce fiyatlarının hepsinin 10 tl olduğunu belirtmeliyim. Ama bazı seri kitaplarda daha düşük fiyatlar belirledim. Detaylarını aşağıda bulabilirsiniz. Ha bu arada havale ile alışverişi sağlıyorum ve kargo ücreti size ait oluyor bunu da belirtiyim.

Gelelim satışda olan kitaplarıma;





LUX SERISI SET OLARAK ( 4 KITAP) 30 tl
Ayrı ayrı da fiyat 10 tl sabit




UYUMSUZ SERISI SET HALINDE (3 KITAP) 25 tl


HUSH HUSH SERISI SET HALINDE 32 TL ALINDI!


INCARCERON SERISI SET HALINDE 13 TL ALINDI!





İstediğiniz bir kitabı bana mail olarak atarsanız bende size iban numarasını ve diğer satın alma işlemleri hakkında bilgilendireceğim.
Mail adresim: kitapsayfalari@hotmail.com

Sorunuz varsa yine aynı mail adresinden bana ulaşabilirsiniz. Umarım fiyatlar uygun gelir. Kitaplarımın yine bir kitap kurduna gitmesi beni çok mutlu eder :)

17 yorum:

  1. Merhaba kitapların bir kısmı zaten 10 TL'den satılıyor üstüne birde kargo eklenince pahalıya geliyor görüşündeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim araştırdığıma göre 10 tl de olan sadece bir kitap bulunuyor. Ama dediğim gibi zaten neredeyse sıfır gibi kitaplar. Siz hangilerine bakmıştınız?

      Sil
  2. Ben de benzer bir şey yapacağım ama ilk önce kendime bir enpara.com hesabı açabilir hale gelmek istiyorum. Yani yaş 18, bekleniyorsun. Okumayacağım kitabı elimde tutmak istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enpara.com da nasıl oluyor ki? Onun hakkında bir şey bilmiyorum ben 19 yaş olur herhalde sjhdjshds
      Aynen yerine yenilerini almak istiyorum :)

      Sil
  3. yenilerini almak için güzel fikir.. bol kazançlar... :)

    YanıtlaSil
  4. Hala satış yapıyor musunuz?

    YanıtlaSil
  5. Ben hush hush serisini ve incarceron serisini almak istiyorum.Banka hesap numaranızı verirseniz 45 tl yi yatırırım.Yarın hesabınıza para geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi Tekirdağ Akbank Şubesi şube kodu: 121 hesap no: 84677 iban no: TR060004600121888000084677 Yılmaz Başar adına gönderimi yapabilirsiniz.

      Para hesabıma geldiği zaman ben size yine buradan bilgilendireceğim. O gün içinde de kargoya kitaplarınızı vermiş olurum.

      Umarım kitapları seversiniz :)

      Sil
  6. Teşekkür ederim.Yarın hesabınıza paranızı yatırırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akbank hesabınız yoksa türkiye finans hesap numarasını da verebilirim. Havelede ekstra ücret almaması için.

      Sil
  7. Mail adresinize bilgilerimi gönderiyorum.Siz kitapları kargoya verdiğinize dair resim atin aynı gün havale yapayım kargonun üstündeki hangi kargoya aitse bilgilerimin olduğu yazıyı cekin siz de ben de güvenli alışveriş yapalım açıkçası havale yaptıktan sonra kitapların elime ulaşıp ulaşmayacağını bilemem.Kargonuz hazır diye resmini atın bende havalenizi yapıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feride hanım benim iletişim adreslerim zaten bellidir. Evet o güvenceyi size veremem fakat 4 senedir bu blog camiasındayım. Ben size kargoyu tabiki de yollayacağım. İsterseniz bu konuları mail üzerinden konuşalım. Sonuçta ben de sizin havaleyi yapıp yapmayacağınızdan emin olamam değil mi? Ama bana bütün sosyal ağlardan ulaşabileceğiniz yerler mevcut. Siz mail atın oradan konuşalım.

      Sil