14 Ocak 2016 Perşembe

Sıklıkla Kullandığım 5 Uygulama



Çağımızın olmazsa olmazlarından olan telefonlar hakkında bir yazı yazmak istiyorum. Aslında bu bağımlılık derecesinde olmadığı sürece çok işimize yarayacak ve hayatımızı kolaylaştıracak bir gelişme. Tabi ben de herkes gibi azıcık ayarını kaçırdığım , boş boş dolanıp da saatlerimi geçirdiğim zamanlar okuyor. O yüzden buna kişinin kendisi belirleyeceği bir sınırlama ile halledebileceği bir durum olduğunu düşünüyorum.

Aslında yazıya böyle öğüt verici bir yaklaşımla başlamak istemiyordum ama öyle birden kelimeler dökülüverdi. Heh! Ben size bu çok kullandığım tablet için -sizde telefondur büyük ihtimal- yararlı gördüğüm ve benimde olmazsa olmaz dediğim 5 uygulama göstermek istiyorum. Hem blog yazarken de faydalı olduğunu da düşünüyorum.


1- Everynote

Bu uygulamayı bilmeyen yoktur fakat eklemezsem de olmaz diye düşündüm. Birçok fonksiyona sahip Everynote'u ben çokça kullanıyorum. Özellikle de bir şeyleri listeleyeceksem. Hatta şuan Kış Okuma Şenliği için okuyacağım kitapların listesi ve Kitaplik Kedisi Reading Challenge'ın da okunacak kitapların listesi bu uygulama ile kaydettim. Pratik olması ve daha benim bile kullanmadığım birçok özelliğinin olması uygulamanın artılarından. 

2- TvShow Time


Kitap kurdu olmamın dışında aynı zamanda dizi ve film müptelası olduğumu da biliyorsunuzdur. Blogun üst tarafında izlediğim diziler diye bir kategori bulunuyor ama pek güncellemeye vakit bulamadım bu aralar. TvShow Time, uzun zamandır elimin altında olması gereken bir uygulamaydı ama bende son 1 aydır kullanıyorum kendisini. Yerli ve yabancı dizileri takip edebiliyor ve hangi zamanda yeni bölümlerinin çıktığını siz hangi bölümde kaldığınızı işaretleyebiliyorsunuz. Benim kullanıcım adım tabikide 'raggedybook' İsterseniz üye olup beni de ekleyebilirsiniz. Ayrıca kore dizileri izleyenler de bu uygulamadan yararlanabilir. Bütün diziler uygulamada var. Benim çok beğendiğim bir uygulama oldu.

3- DayGram



DayGram, bugün keşfettiğim bir uygulama. Kendisi günlük bir uygulama adı üstünde zaten. O gün düşündüklerinizi ve neler yaptığınızı kaydedebiliyorsunuz. Şifre koyma özelliği de var. Yalnız bu uygulama ücretsiz değil. Google Play'de ücretli ama samsung cihaza sahip olanların bugüne özel sanırım galaxy apps'te ücretsiz indirebiliyorlar. Bende bu sayede indirdim. Tabi farklı yollarla da indirebilirsiniz o size kalmış ;)

4- Aldiko Book Reader



Aldiko Book Reader, biz kitap kurtlarına özgü bir uygulama. Bazen pdf veya epub formatlarında kitaplar okuyabiliyoruz. Genelde epub formatında kitaplar okuduğum zaman bu uygulamayı kullanıyorum. Yine çok basit ve pratik bir uygulama tavsiye ederim.

5-  Any. Do

Bu uygulamanın daha çok widget olmasını seviyorum. İsminde de yazıyor zaten uygulama bir yapılacaklar listesi oluşturmanıza yardımcı oluyor. Alarm kurması ve yine basit arayüzünden dolayı çokca kullandığım bir uygulama. Görev bittinde ise elinizle yazının üzerine çizer gibi bir etki uyguladığinızda görevin üzerine bir çizgi çekiliyor ve görev tamamlanmış oluyor. En çok da bunu seviyorum sanırım :)


Benim sıklıkla kullandığım 5 uygulama bunlar. Sizlerin de böyle yardımcı programlarınız ve tavsiye edeceğiniz uygulamalar varsa bana yorum olarak yazmayı unutmayın!
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. Merhaba :)
    Yapılacaklar listesi için Wunderlist programını da önerebilirim, kullanışlı bir uygulama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Hemen bakıcam. Bu tarz uygulamalar çok kullanışlı oluyor
      Öneriniz için teşekkürler :)

      Sil
  2. Aldiko ve eevernote uygulamasını ben de kullanıyorum.Diğerlerine de bir göz atayım;)

    YanıtlaSil