14 Kasım 2015 Cumartesi

, ,

Tüyap - 2015

Uzun uzun ara vermelerim artık çok tanıdık olmaya başladı değil mi? Evet bende bunun farkında olarak sizlere cidden bunun elimde olmadığını ve okulun beni hiç bırakmadığını söylesem bana inanır mısınız? İnanın çünkü ygs-lys maratonundan sonra da bu sefer de vize maratonları başladı. Hatta hala devam ediyor ama bir şekilde buraya tüyap yayınımı yapmam gerek diye düşündüm ve risklere rağmen karşınızdayım! Tebrikler, tebrikler....

Beni takip edenler, sizler nasılsınız? Sağlığınız sıhhatiniz yerinde mi? Mutlu musunuz? Kitap okuyor musunuz? Bunları cidden çok merak ediyorum. Hala burada blog camiasında mısınız yoksa instagram gibi yerlerde mi takılıyorsunuz? Bunu neden dedim, çünkü bu aralar instagramda bir sürü bookstagram açıldı. Yani şimdi bunu yermek için söylemiyorum ama cidden insan takılıp kalabiliyor. Güzel yorumlayanlar da yok değil ama ben blogu ilk günkü gibi seviyorum. Uzunluk da değil sorun iyi anlatılabilmesi. Burası daha kalıcı geliyor bana.
Ay bak yine açıldı ağzım. Hemen konuya girmeliyim dimi? Öhöm! Bu sene Tüyap MUHTEŞEMDİ. Muhteşem kelimesi bile belkide az kalır. Her sene benim için bu zevk ikiye üçe katlanıyor ve o tat hiç eksilmiyor. Hatta şöyle bir his oluşuyor;


Evimdeyim!

Tabi böyle olmasındaki etkenler blog aleminde tanıdığım o tatlı insanlardır. En iyi onlar anlar beni. Onlarla görüşünce de iyiki tanışmışız derim. Aynı havayı soluduğumuzu bilirim. 

Tüyap fotoğraflarını instagrama yükledim. Kimler varmış, kimleri görüp selfiler çekilmişim öğrenmek istiyorsanız sizi şuraya alabilirim.

O kadar Tüyap'a gittim de kitap almadım dedirtmeyeceğimden olsa gerek doldurdum çantalarımı öyle döndüm Tekirdağ'a. Neler aldım peki? Şimdi sıra kitaplarda!

This is my baby*.*

  • Bane Günlükleri - Cassandra Clare (Artemis Yayınları)
  • Cennet Ateşi Şehri - Cassandra Clare (Artemis Yayınları)
  • Kanbağı - Richelle Mead (Artemis Yayınları) = REREAD YAPILCAK
  • Gümüş Gölgeler - Richelle Mead (Artemis Yayınları) = REREAD YAPILCAK
  • Yakut Çember - Richelle Mead (Artemis Yayınları) = OKUNDU
  • Gecenin Düşüşü - Rachel Caine (Artemis Yayınları) = OKUNDU.
  • Elenor & Park  -  Rainbow Rowell (Pegasus Yayınları)
  • Tek İsim Tek Kader - John Green & David Levithan (Pegasus Yayınları)
  • Her Gün - David Levithan (Pegasus Yayınları)
  • Zaman İpliği - Nathan Filer (Pegasus Yayınları) = OKUNDU
  • Kırmızı Pelerinli Kent - Aslı Erdoğan (Everest Yayınları)
  • Karahindibağ - Sinan Sülün (Sel Yayıncılık)
  • Bülbülü Öldürmek - Harper Lee (Sel Yayıncılık)
Toplamda 13 kitap almış oldum. Alamadığım bir çok kitap daha vardı ama onları da artık CNR'da alıcam. Umarım. Şimdilik böyle. Sizde tüyap yolcusu muydunuz? Neler aldınız? Tüyap'a gidemeyip de hunharca internetten kitap aldım diyenlerden misiniz? Yorumlarınızı bekliyorum. Vizeler için de şans dilemeyi unutmayın! :*



3 yorum:

  1. Çok iyiyim. Fuar zamanları insan gidemese bile iyi oluyor. Alışveriş postları sevenler için tam bir cennet. Nisana kadar sabretmek benim için biraz zor olacak ama neyse. :D
    Zaman İpliği çok ilgimi çekiyor. Okuduktan sonra yorum yapar mısın?
    Vizelerinde de başarılar dilerim :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gidemeseydim kıskançlık krizlerimle herkese muhalefet olurdum hehehhe
      Şuan Zaman İpliğini okuyorum aslında. Güzel de gidiyor. Ne kısa zamanda yorumunu da girerim umarım. (Malum biraz üşengeç olunca -.- )

      Sil
  2. ben tek kitapla döndüm , hiç gitmzdim de oğlan bırakmadı peşimi , seni faceten de takipteyim o sebepten biliyordum Tüyap'ta olduğunu , aldıklarını yeni görüyor olma ihtimalim var , keyifle oku :D

    YanıtlaSil