Sırılsıklam Aşk (Flat-Out Love #1) -Jessica Park | Kitap Yorumu

10 Ağustos 2015 Pazartesi






Orjinal Adı: Flat-Out Love
Kitap Adı: Sırılsıklam Aşk
Yazar: Jessica Park
Bağlı Olduğu Seri: Flat-Out Love #1
Yayınevi: Altın Kitaplar
Tür: romantik, genç-yetişkin, chick lit
Sayfa Sayısı: 352
GR Puanı: 4.03






"Kankam Nietzsche'dir."

Sırılsıklam Aşk, temmuz ayında D&R'ın Altın Kitaplar için yapılan 5 tl kampanyasından aldığım bir kitap. Bu kampanya cidden yaz sıcaklarının çekilebilmesini sağladı. Yoksa bir ölü gibi ortalıklarda "Esmiyoğgggg!" diye bağırınarak geçirirdim. Her neyse. İşte bende ağustos ayında okumayı planladığım kitaplara Sırılsıklam Aşk'ı da ekledim ve kısa bir sürede de okuyup bitirdim.
Öncelikle bu kitabi daha önce hiç okuyan falan görmemiştim o yüzden almadan önce biraz araştırma yaptım. Blog yazılarina ve goodreads yorumlarından sonra kitabı almaya karar verdim. İyiki de okumuşm diyorum çünkü kitaba B A Y I L D I M!!!!!!   

Kitabın konusu olsun, anlatım şeklinin ne kadar kolay olduğu olsun yada karakterlerin ne kadar harika düşünülmesi olsun her şeyiyle mükemmeldi. Hemen detaylara iniyorum.

Baş karakterimiz ve aynı zamanda da onun bakış açısından okuduğumuz karakterimizin ismi Julie Seagle. Bostan'a okumak için geldiğinde her şeyin harika gideceğini düşünurken bunların başına geleceğini bilmiyordu. İlk olarak internetten tuttukları oda aslında bir restoran çıktı daha sonra bütün yurtların dolu olması harika bir başlangıç sağlamadı. Annesini aradığında hemen o da eski bir okul arkadaşını aradı ve şimdilik onlarda kalması gerektiğini söyledi. Burası her şekilde normal aslında.
Matthew Watkins: Bu gün size Termodinamiğin İkinci Yasası ve Qua sunuluyor.                                  

Tanrı Finn: Herkes gibi bende pantolon giyerken önce bir bacağımı sokuyorum. Beni sizden üstün kılan ÇIKARIŞ şeklim.                                                  

Julie Seagle: Tek kişilik kızak yarışları tuhafıma gidiyor. Dev bir sperm gibi giyinip kızakla hızla kayıyorlar. Sporla alakası pek yok. Belki seksi ve penisi andırıyor ama sportif değil.
Evin oğlu onu sokak ortasında beklerken almaya gelir. Uzun boylu ve uzerinde "Kankam Nietzsche" yazan bir tişörtle çıka gelir ve daha ilk tanışmalarında harika bir arkadaş olurlar ama durum çok karışıktır. Çünkü evdeki garip durum her ne kadar rahatsız edici olmasa da Julie araştırmadan edemez.

Ha şimdi uzun boylu garip tişörtler giyen çocuk kimdi diye takılmış olmalısınız. İsmi Matt Watkins. Kendisi bir INEKTİR ve bunu kendisi de dile getirir. İkisinin dialogları o kadar komik ki.... Cidden bir ara kitap bitmesin diye yalvardığımı hatırlıyorum.

Evin, ailenin sırrını yada garip davranışlarından bahsetmek istemiyorum. Çünkü bahsedersem spoiler'ın dibini vermiş olurum. O yüzden fazla güzel bir şekilde konusunu anlatamamış olsamda siz bunu hemen alın derim. Zira sırf o dialoglara bile aşık olabilirsiniz.

Unutmadan Finn'e en az Matt kadar bayılacaksınız. Çünkü evin en büyük abisi Finn. Birde en küçükleri Celeste var. Ahahhaah bu kız iyi laf sokuyor bilesiniz!!! *.*

Daha başka ne desem de size bu kitabı hemen almanız için ikna edebilirim bilmiyorum açıkcası. Bakmayın seri yazdığına kitap mutlu sonla bitiyor. Ama o mutlu son kolay gelmiyor tabikide. İlk önce kalbini parçalıyor yazarımız, daha sonra size mutluluğu veriyor. Garip ama her ne kadar bir yazara sövsem bir yanım da o kadar seviyor yani. Cassandra, Rachel ve daha niceleri :((

Bu sene okuduğum en iyi kitap diyebilirim. Sanırım ikinci kitap da Celeste'yi anlatıyor yazar. Bir an önce okumak için can atiyorum. Pls Altın Kitaplar!!! I'M WAITING FOR YOUU!!! *.*

ÇOK ÖNEMLI NOT: Sürekli Facebook durum güncellemesi yapmaları çok komikti. Keşke gerçekten biri böyle bişeyler yazsaydı. Hemen followlardım!! :(

-Puanım-
5/5

Bu kitap Kitap Sayfaları 2015 Favoriler listesindeki kitaplardan biri!

Beni buralarda bulabilirsiniz;

Twitter
Instagram
Goodreads

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs