30 Haziran 2015 Salı

{ June Playlist }



Haziran'a elveda derken benimde çoktandır kafamda olan bir bölümü gururla sizlere açıklıyorum. Evet başlıktan da az çok anlaşıldığı gibi bu yazıda haziran ayı için hazırladığım playlisti paylaşacağım. Bu uygulamayı her ay sonunda yapmayı düşünüyorum. Hem ayın sonunda hangi şarkılar beni benden almış öğrenmek için hem de arşiv olarak kullanmak istiyorum.


Bu tür uygulamaları seviyorum. Ayın sonunda neler yaptım gibi birşey bu. Ama daha özelleştirilmiş hali *.*

O zaman haziran ayında benim dinlemekten zevk aldığım şarkılar nelermiş bir bakalım:

June Playlist

  • Touch The Sky by Hillsong United
  • Light Up The Dark by Gabrielle Aplin
  • Crash by Decyfer Down
  • Smoke + Mirror by Imagine Dragons
  • Element by Matthew Mayfield 

Spotify'den dinlemek için buraya alalım.

0 yorum:

Yorum Gönder