Kitaplar ve Onların Dikkat Çekici Kapakları!

27 Şubat 2013 Çarşamba

Bir kitabı almamızdaki etkenlerden biri de kapaklarıdır hiç şüphesiz. Özellikle kabartmalı , ciltli yada canlı renkler benim ilgimi çekenler arasında. Konusuna bakmak iste ikinci sırada geliyor.

Türkiye de ise kitap kapaklarına özen daha yeni yeni canlanıyor sanırım. En azından ben öyle düşünüyorum. Yani baktığımızda yabancı kitapların kapakları öyle ilgi çekici ki sırf kitabın konusuna bakmadan bile alma isteği uyandırıyor. İyi bir şey mi? Eh almam için büyük etkenlerden biri demiştim , tabikide iyi ama yinede konusuna bakmakta yarar var derim :D

Sözün özüne gelirsem bu gün yabancı kitapların kapaklarına rastladım. Daha doğrusu Vampirellanın Guncesinde gördüm ve çok hoşuma gittiler. İşte beğendiklerim;

İndirim mi dediniz???

26 Şubat 2013 Salı

Evet... Hepimiz indirimlere bayılıyoruzdur herhalde. Özellikle ben kitap indirimleri daha doğrusu yayın evlerinin yaptığı şu %50 ve fazlası indirimlere :D Peki ben bu yazıyla size ne anlatmak istiyorum. Tabi ki de bir kitap indiriminden söz etmek istiyorum.

İndirim yapan yayın evimiz İnkilap Yayınları!! Bildiğiniz üzere - yada şimdi öğrendiğiniz üzere - okuoku.com sitesinden kitap alışverişimi yapıyorum ve çok memnunum. Bazı arkadaşlarım her ne kadar sipariş alma dertleri çekse de ben kolay, bulunabilir bir yerde oturduğumdan olsa gerek siparişlerim çabuk ve sorunsuz elime ulaşıyor. Neyse işte maillerime göz atarken okuoku sitesinden gelen maili açmamla indirimi görmem bir oldu. Hoşuma gitti hemde! Eee indirimin boyutu %90 olunca :D


İndirime bir göz atmak isterseniz sizi şöyle alalım: tıktık!

Konuşan Kitaplar ile Blog Turları // Aşkın Kollarında - Julianne Mac Lean // Çok Yakında Sizlerle...

26 Şubat 2013 Salı





Konuşan Kitaplar ile Blog Turu // Gülümse Anılara - CAMILLE NOE PAGAN

25 Şubat 2013 Pazartesi



Hayatta en çok kime güvenirsiniz?
Ailenize… En Yakın Arkadaşınıza… Sevgilinize…

2-3 Mart günleri Camille Noe Pagan’ın Gülümse Anılara adlı kitabı ile anılar 
arasında bir yolculuk yapacağız. 
Arkadaşlık, sevgi ve bağışlama üzerine yazılmış bu güçlü ve duygulu roman ile 
yapacağımız yolculuğa sizleri de bekliyoruz…

İşte duraklarımız;
9 blog; 
                                                    http://tarihiaskromanlari.blogspot.com/



Peki bu yolculukta sizleri neler bekliyor?
2 Mart 2013
Yazar Tanıtım - http://kitaptelvesi.blogspot.com
Kitap Tanıtım - http://kitapsayfalarii.blogspot.com
Ön Okuma - http://kordugumhayaller.blogspot.com
Trailer - http://kordugumhayaller.blogspot.com
Kitap Çekilişi - http://kitapasigi.blogspot.com

3 Mart 2013

Alıntılar - http://asabibakire.blogspot.com ve http://kahvekokulukitap.blogspot.com
Yazar Söyleşi - http://tugceninkitapligi.com
Farklı Bloglara Gezi - http://gokkusagindakisonrenk.blogspot.com
Film olsaydı - http://tarihiaskromani.blogspot.com
Ya Sonra - http://tarihiaskromani.blogspot.com
Kitap Yorumu - *9 Blog Birden

*9 Blog'un yorumlarını bir arada http://konusankitaplarileblogturu.wordpress.com adresinde bulabilirsiniz...





Mekanik Prenses [ Clockwork Princess ] - Cassandra Clare | Trailer

24 Şubat 2013 Pazar


Herkese Merhaba!! Merakla beklediğim Clockwork Princess ( Mekanik Prenses) 19 Martta yurt dışında çıkıyor. Serinin son kitabı o yüzden daha çok heyecan var bende. Olaylar nasıl gelişecek ve en önemlisi nasıl bitirecek yazar çok merak ediyorum.

Bizde ne zaman çıkar bilemiyorum. Yayın hakları Artemiste olduğundan biraz daha bekleriz gibime geliyor. Neyse çok moral bozmadan hemen kitabımızın trailer'i yayınlanmış. Ben daha yeni izledim. Hoşuma gitti...



Tessa ve Will'i videoda beğendim ama Jem'i beğenmedim... Yani benim hayalimdekine gram kadar benzemiyor. :( Bu beni biraz üzdü. Ama genel itibariyle güzel olmuş. Özellikle Tessa'nın ilk sözleri " My name is Tessa Grey. Let me tell your story.." sözleri harika olmuş. Birde kolye detayı da güzeldi. Jem'in kemanı.. Her ne kadar Jem'i öyle hayal etmesem de... Will helee..!! Will'i gerçekten beğendim. Tam tutturmuşlar. :D

Umarım en kısa zamanda bizde okuruz... :))

Konuşan Kitaplar ile Blog Turları, İlkbahara Hızlı Giriyor...

23 Şubat 2013 Cumartesi


Konuşan Kitaplar ile Blog Turları, ilkbahara hızlı giriyor... Herkese bir yolculuk var burada... 
Önce harika bir aşk romanı ile tarihin sayfalarında geziniyoruz sonra da hiç kaçırmak istemeyeceğiniz fantastik bir yolculuğa çıkıyoruz. 
Ve tabii ki önümüzdeki hafta Gülümse Anılara turumuz var onu da unutmamak lazım! 
En keyifli kitaplar için bizi takip etmeye devam edin... Ve unutmayın! 
Mutlaka kendinize göre bir kitabı bu sayfalarda bulacaksınız!!!

Konuşan Kitaplar 5. Blog Turu: Beni Seç - Kiera Cass | Kitap Yorumu ve Alıntılar

20 Şubat 2013 Çarşamba


Konuşan Kitaplar'ın 5. Blog Turuna hoşgeldiniz!!! Bu turumuzda sizlere DEX Kitap'tan çıkan Beni Seç - Kiera Cass kitabını yorumlayacağız. Ayriyetten bir de ben Beni Seç'ten seçtiğim harika alıntılarla sizleri baş başa bırakacağım. :)
Tabi tur takvimimizden diğer blogları ziyaret etmeyi unutmayınn!!







Orjinal Adı: The Selection
Yazar: Kiera Cass
Yayınevi: DEX Kitap
Tür: Genç-Yetişkin/ Distopya/Romantik
GR Puanı: 4.06
Sayfa: 304










Konuşan Kitap ile Blog Turları: Beni Seç - Kiera Cass | Blog Turumuzu kaçırmayın!!!

20 Şubat 2013 Çarşamba


Konuşan Kitaplar'ın 5. Blog Turu bu gün de devam ediyor!! Saat 20.00'de burada olacağız. Peki siz???


Tur Takvimimiz;
19 Şubat 2013
Kitap Çekilişi – http://kitapasigi.blogspot.com

20 Şubat 2013 
Film Olsaydı Kimler Oynardı?http://tarihiaskromani.blogspot.com
Peki Ya Sonra Ne Olacak?http://tarihiaskromani.blogspot.com
Kitap Yorumu - 9 blog* birden…
*9 blog’un birden yorumlarını http://konusankitaplarileblogturu.wordpress.com  adresinde bir arada bulabilirsiniz…

Konuşan Kitaplar ile Blog Turları: Beni Seç - Kiera Cass

19 Şubat 2013 Salı


Konuşan Kitaplar 5. Blog Turu bu gün itibariyle başlamıştır!! Sizde Tur takviminden bu gün yayın yapan ve yarın yayın yapıcak blogları öğrenebilir ve ziyaret edebilirsiniz!! Keyifli okumalar...


19 Şubat 2013
Kitap Çekilişi – http://kitapasigi.blogspot.com

20 Şubat 2013 
Film Olsaydı Kimler Oynardı?http://tarihiaskromani.blogspot.com
Peki Ya Sonra Ne Olacak? http://tarihiaskromani.blogspot.com
Kitap Yorumu - 9 blog* birden…
*9 blog’un birden yorumlarını http://konusankitaplarileblogturu.wordpress.com  adresinde bir arada bulabilirsiniz…

**Dex Kitap’a katkılarından dolayı teşekkür ederiz!       

K.K ile Blog Turları // BENİ SEÇ - Kiera Cass // Ön Düşüncelerimiz #1

18 Şubat 2013 Pazartesi

Herkese Merhabaaa!!! 5. Blog Turumuz için hepimiz çok heyecanlıyız. Peki siz??? Bazen kendi aramızda kitap hakkında konuşuyoruz ve düşüncelerimizi söylüyoruz. İyi veya kötü bu yorumlar bazen öyle eğlenceli oluyor ki bizde neden bunları diğerleriyle paylaşmayalım dedik :D

İşte birkaç ön düşüncemiz;






Devamı için Facebook sayfamızı arada sırada ziyaret edin ;)


Beni Seç - Kiera Cass | Çekiliş için Son 1 gün !!!

18 Şubat 2013 Pazartesi


Konuşan Kitaplar ile Blog Turumuzun Beni Seç kitabı çekilişi için son 1 gün kaldı!! Katılmayanlar için tekrardan duyurmak istedim :D


a Rafflecopter giveaway


Kiera Cass’ın Dex Kitap’tan çıkan kitabı Beni Seç sizin İçin; inceleniyor, yorumlanıyor ve hediye ediliyor. 2 şanslı okuyucumuz blog turu sonunda bu kitabın sahibi olacak. Konuşan Kitaplar ile blog turu etkinlikleri çerçevesinde bu kitabı kazanmak için yapmanız gereken çok basit; çekilişi yürüten blog’umuza (http://kitapasigi.blogspot.com) yorum bırakarak yada aşağıdaki rafflecopter‘i email adresiniz yada facebook hesabınız ile kullanarak çekilişe katılabilirsiniz.

Rafflecopter ile çekilişe katılmayanlar için çekiliş kuralları(her bir kural için ekstra  çekiliş hakkınız olacaktır, kuralları uygulamak zorunlu değildir);
o    Konuşan Kitaplar ile Blog Turları Facebook sayfasını  beğenin (blogumuzda bir Facebook Like Box bulunmakta) ve beğeni yaptığınız adınızı bize iletin
o    Çekilişin yürütüldüğü blog’a kitap hakkında yada istediğinize dair yorum bırakın (kitap çekilişimiz http://kitapasigi.blogspot.com adresinde yürütülmektedir, yorumu o siteye bırakmalısınız)
o    Çekilişin yürütüldüğü blog’u takip edin. (kitap çekilişimiz http://kitapasigi.blogspot.com adresinde yürütülmektedir)
o    Blog turu diğer  katılımcılarının facebook sayfalarını beğenin ve beğeni yaptığınız adınızı ve beğendiğiniz blogları bize iletin. (bu kural için beğeni yaptığınız blog sayısı kadar ek çekiliş hakkınız olacaktır)

Ve Unutmayın! Bu kitaba dair diğer etkinlikleri www.konusankitaplarileblogturu.wordpress.com adresinden ve katılımcı bloglardan takip edebilirsiniz. 

-22- Britanya Yolu / Amanda Hodgkinson | Kitap Yorumu ve Tanıtım Videosu

17 Şubat 2013 Pazar

22 Britanya Yolu kapağı ve ismiyle beni etkileyen bir kitaptı. Yorumunu normalde 14 Şubatta yazacaktım fakat üşendim falan işte :D Neyse sizi Britanya Yolu kitabıyla baş başa bırakıyorum. 
Keyifli okumalar...!


Orjinal Adı: 22 Britannia Road
Yayınevi: Arkadya Yayınları
Tür: Savaş, Sevgi, Tarih
Yazar: Amanda Hodgkinson
GR Puanı: 3.58
Sayfa: 452

Çekiliş Haberleri: Şubat

16 Şubat 2013 Cumartesi

Son katılım tarihi: 10 Mart
Çekilişe katılmak için tıktık!


Blog Hocam okuyucularına çekilişle kitap hediye ediyor. Okuoku.comsponsorluğunda düzenlenen bu çekiliş sonucunda 3 talihliye ödül olarak verlecek. Sosyal medya kullanıcısı veya blog yazarı olan herkes bu çekilişe katılabilir. Çekiliş Sayfası


son katılım tarihi: 28 Şubat 2013
çekilişe katılmak için tıktık!

Yine Ne Okuyorum Ben?? :D

16 Şubat 2013 Cumartesi



Ne okuyorum, ne okuyorum... Bence herkesin bildiği ve çook merak ettiği bir kitabı okuyorum. Tabi ki o kitap Beni Seç - Kiera Cass !! 

Kitap başından itibaren akıcı gidiyor. Daha 32. sayfadayım bakalım daha neler olucak!! :D 
5. Blog Turumuzu kaçırmamanızı şiddetle tavsiye ediyorum.... :*

Peki okuyucu sen ne okuyorsun??? Hadi bakalımm merakla bekliyorum yorumlarınızı :))

Konuşan Kitaplar ile Blog Turları: Işığı Ararken - Elizabeth Haynes | Kitap Yorumu ve Alıntılar

15 Şubat 2013 Cuma


Herkese merhaba!!! 4. blog turumuz Işığı Ararken kitabıyla devam ediyor. Gerilimin hat safhada olduğu bu kitabın son sayfasına kadar nefesinizi tutacağınıza garanti ediyorumm!! :D


Orjinal Adı: Into The Darkest Corner
Yayınevi: Feniks Kitap
Tür: Gerilim, Korku
Yazar: Elizabeth Haynes
Sayfa: 510


Kitap Yorumum:

Kitap ilk sayfalardan sizi sarıyor ve gerilime ilk adımlarını atıyorsunuz. Öyle ki kitabın ilk sayfalarında nasıl bir konuyu işlediğini anlayamadım. Ama sayfalar çevrildikte olayların içinde buluyorsunuz kendinizi. Birde 510 sayfalık bir kitap olunca okumaya doyamıyorsunuz!

Sürekli bir merakta peşinizi bırakmıyor. Öyle ki sonuna gelene kadar bir stres hakimdi bende. Çünkü olanlara karışamamakla beraber karakterlere kızgınlık arasında gidip geldim. Neden böyle yapmadın?? diye bağırmak geldi içimden :D

Baş karakterimiz Catherine gecelere akan bir kadındır. Her gece o bar senin bu bar benim tiplerden yani anlayacağınız :D İşte böyle gezerken birden sarı saçlı mavi gözlü , kaslı bir adam görür ve ona aşık olur. Başta temkinli olsada kendini ona aşık olmuş halde bulur. Olaylar 2003 de geçer ve sarı saçlı bu karizmatik adam - yani Lee - olayları başlatan karakter olur...

Bir yandan olaylar geleceğe yani 2007 yıllarında olanlara gider. Yani Catherine'in Lee'den sonra neler yaptığına. Daha doğrusu Lee'den sonra ne olduğuna... Çünkü mahfolmuş, tükenmiş, takıntılı bir haka gelmiştir. Sürekli kapıları pencereleri kontrol etmeye ve bu herşeyi 6-7 kere tekrarlamaya ta ki kendi tatmin oluncaya kadar devam ettirir.

Bir başka karakter - ki ben bu adama bayıldım! - Stuart . Kendisi Catherine'in üst katına taşınan yakışıklı bir erkektir. Ve birde psikolog tabi. Bu karakter hakkında bilgi veremeyeceğim ama harika biri olduğunu okuyunca anlayacağınıza eminim!!

-Puanım-



Alıntılar:

  • Sonunda geri tuşuna basıp yazdıklarımı sildim ve mesajını cevapsız bıraktım. İngilizce öğretmenimin bana hep dediği gibi , doğru sözleri bulamıyorsan hiçbir şey söyleme. (sayfa 80)

  • Dönüşünü beklemenin elin kolun bağlı kaçamayacağını bilmenin nasıl bir şey olduğunu hatırlıyorum. (sayfa 236)

  • Hayatımı kontrol edecek biri varsa o da ben olmalıydım. Bir başkası değil. (sayfa 277)

  • Pes etmeye niyetim yok. Bir süreliğine de olsa kendimi güvende hissetmemi sağlıyor. (sayfa 277)

  • Aptal değilim; zaman kaybı olduğunun da farkındayım. Ama bunu bilmek beni durdurmuyor. (sayfa 331)


TUR TAKVİMİMİZ

14 Şubat 2013 
Yazar Tanıtımı -http://asabibakire.blogspot.com
Kitap Tanıtımı - http://gokkusagindakisonrenk.blogspot.com/
Kitap Trailer ve Ön Okuma http://kordugumhayaller.blogspot.com/ 

15 Şubat Ocak 2013 
http://kahvekokulukitap.blogspot.com/
Yazar Söyleşi - http://tugceninkitapligi.com/
Kitap Çekilişi – http://kitapasigi.blogspot.com
Başka Bloglarda Neler Yazılmış  –http://kitaptelvesi.blogspot.com
Kitap Yorumu - 8 blog* birden…

*8 blog’un birden yorumlarını http://konusankitaplarileblogturu.wordpress.com adresinde bir arada bulabilirsiniz…



Katkılarından dolayı Feniks Kitap'a teşekkür ederiz..

Konuşan Kitaplar ile 4. Blog Turu : Işığı Ararken - Elizabeth Haynes

14 Şubat 2013 Perşembe



Ertelenen blog turumuz bu gün başlıyor!! Bu gün yayında olan blogları ziyaret etmeyi unutmayın... İşte tur takvimimiz ;



 14 Şubat 2013


15 Şubat 2013 


*8 blog’un birden yorumlarını http://konusankitaplarileblogturu.wordpress.com adresinde bir arada 
bulabilirsiniz…


Katkılarından dolayı Feniks Kitap'a teşekkür ederiz..

Konuşan Kitaplar ile 5. Blog Turu // BENİ SEÇ - KIERA CASS //

12 Şubat 2013 Salı


Kiera Cassin ilk romanı Beni Seç, reality şov ve distopik bir peri masalının mükemmel sentezi.”  - Kiersten White, Paranormal
19-20 Şubat tarihlerinde bir prens nasıl tavlanır, birlikte öğreneceğiz. Dex Kitap’tan yeni çıkan Beni Seç Konuşan Kitaplarda okunuyor, inceleniyor ve hediye ediliyor. Siz de bu eğlenceli yolculuğa bizimle çıkmak ister misiniz?
İşte duraklarımız; 
9 blog;

Peki bu yolculukta sizleri neler bekliyor?
19 Şubat 2013
20 Şubat 2013 
Yazar Söyleşihttp://tugceninkitapligi.com/
Kitap Çekilişi – http://kitapasigi.blogspot.com
Başka Bloglarda Neler Yazılmış  –
http://kitaptelvesi.blogspot.com
Film Olsaydı Kimler Oynardı? http://tarihiaskromanlari.blogspot.com
Peki Ya Sonra Ne Olacak? http://tarihiaskromani.blogspot.com
Kitap Yorumu - 9 blog* birden…
*9 blog’un birden yorumlarını http://konusankitaplarileblogturu.wordpress.com  adresinde bir arada bulabilirsiniz…

**Dex Kitap’a katkılarından dolayı teşekkür ederiz!            


Konuşan Kitaplar " Işığı Ararken Blog Turu" Ertelendi.

10 Şubat 2013 Pazar

Konuşan Kitaplar olarak Işığı Ararken kitabımızın turunun 14-15 Şubat’a ertelendiğini üzülerek bildirmek zorundayız. Teslimatın gecikmesi ve hala elimizde kitabın bulunmayışından dolayı aldığımız bu erteleme kararı için hepinizden özür dileriz. Turun ertelenmesinin en doğru karar olacağını düşündük. Tur takvimimiz yine aynı, o konuda bir değişikliğimiz yok. 


Bizi takip eden tüm arkadaşlarımıza çok teşekkür ederiz =)


Not; ‘’Alıntı Yarışması’’ beklediğimiz ilgiyi görmediğinden kaldırılmıştır.



Çekilişimin Sonucu Açıklandı!!!

8 Şubat 2013 Cuma

Merakla beklenen ve benimde kimin çıkıcağını çok merak 
ettiğim çekilişimin sonucunu sizlere paylaşıyorum!!

Şöyle bir çekiliş için hazırladığım kağıtları gösteriyim :) 

Kardeşim poşetten kağıdı çekti. Vee kazanan...



Gül Özdemir!!!
Tebriklerr Güll :))
 Mail adresine birazdan mail atıcam. Kontrol edersin canım :)

Eğer Gül bana 3 gün içerisinde geri dönüş yapmassa yani mailime cevap vermezse o zaman başka bir kazanan belirledim. Bunu da ben çektim. Eğer Gül geri dönüş yapmazsa kazanan ...

Şenay Gazoz çekilişimin kazananı olucaktır :)

kitapsayfalari@hotmail.com adresimden mail bekleyin :))


Yarın Çekilişimin Sonucunu Açıklayacağım :)

7 Şubat 2013 Perşembe



Bakalım kim kazanmışş ???

Çekiliş Haberleri !!

6 Şubat 2013 Çarşamba

Birkaç güzel çekiliş varmış. Katılmadan edemedim. :))

Son katılım tarihi: 18 Şubat
Katılmak için tıktık!



son katılım tarihi: 27 Şubat
Katılmak için tıktık!


son katılım tarihi: 2 Mart
Katılmak için tıktık!

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu ( Şubat Ayı ) - Beni Seç

5 Şubat 2013 Salı


Konuşan Kitaplar ile Blog Turları şubat ayında Dex'ten çıkan
Beni Seç kitabı  ile devam ediyorr!!

Takipte Kalın ;)


Martı Yayınlarından 2 Yeni Kitap!!

4 Şubat 2013 Pazartesi

Her zaman söylerim Martı Yayınları benim çok sevdiğim bir yayın evidir diye. 
Bu sefer de yüzümüzü güldürecek 2 yeni kitabıyla daha karşımızda! İşte kitaplar;


Okuoku'nun yine ön okumasını paylaştığı
Debbie Macomber'ın yeni kitabı Yeni Başlangıçlar Mevsimi


| Okuoku |
Ön Siparişte bizlerin almasını bekliyor :))

Made With Love By The Dutch Lady Designs