D&R'ın 9.90 TL Kampanyası!!!

27 Ekim 2012 Cumartesi

Birkaç gün oldu sanırım bu kampanya çıkalı. Hatta birkaç hafta diyelim biz ona. İşte efenim böyle kampanya olurda biz kitap kurtları durur muyuz?? Tabi ki hayır... Eee böyle oldu mu tabisi ben de evde bekleyen okunmamış kitaplara rağmen yine dayanamayıp 2 kitap aldım :D



Birincisi Lanet İşliyiciler serisinin 1. kitabı olan Beyaz Kedi. Bu kitabı bayramdan 2 veya 3 hafta önce aldım sanırım. Harika bir seri olduğunu düşünüyorum. Ve kitap yorumları da bu düşüncemi doğruluyor.

İkincisi ise bu gün aldığım Küller - Ilsa J. Bick . Bu kitapta benim daha önce almak istediğim bir kitaptı. Fakat zamanım olmamıştı. Ve hep başka kitaplarda gözüm olduğundan hiçte dikkatimi çekmemişti. Kısmet bugüneymiş :D

Birazda Kurban Bayramından söz edicek olursam. Benim bayramım her bayram gibi yorucu geçti. Ve bol bol ellerim kolonyayla yıkandı. Tatlıyı da fazlaca tükettim.

Peki bayramda sizler naptınız ?? Ve d&r'ın kampanyasından yararlananlar neler aldılar ??


Kitap Yorumu: Koruyucu - Cynthia Hand

21 Ekim 2012 Pazar


Orjinal Adı: Unearthly
Bağlı Olduğu Seri: Unearthly #1
Yazar: Cynthia Hand
GR puanı: 4.17
Sayfa Sayısı: 322

Kitap Yorumum:

Bu kitap DEX yayınlarından okuduğum 2. kitap. Evet herkes nerdeyse DEX yayınlarının birçoğunu okudu fakat ben bu yayın evini geç fark edenlerden biriyim. Ama geç olsun güç olmasın dimi ? :D 

Kitap konusu bakımından biraz bilindik olduğunu düşündürttü. Fakat sonra kitap aldı başını gitti. Bir kere baş karakterimizin - yani Clara Gardner - o harika mizah anlayışı beni benden aldı. Okurken sesli kahkahalar attım diyebilirim. Tabi sonra çevredekilerin bakışlarına maruz kaldım ama orası ayrı bir konu. 

Karakterler gerçekten harika anlatılmış. Daha doğrusu anlatım ve akış gayet başarılı diyebilirim. Ve hiç sıkılmadan kitabı bitirdim. 

Kitap konusuna gelince ;
Clara yeni bir koruyucu melek ve görevini öğrenmesi biraz zaman alıyor. Tabi o aşamalarda olan olaylar kitap içerisinde okuyunca öğreniceksiniz. Vee Christian .... Çocuk beni gerçekten çoook şaşırttı. Daha doğrusu bu kitabı okuyan herkesi şaşırtmıştır. Yani yazar sizi  " aaa yok artık olamaz! " sözcüklerini söyletmiyor değil. 

Ve başka bir ana karakter de Tucker! 
Ona tutuklu kalıcağınıza eminim. Çünkü .... Çünküyü söyleyemiyorum . Spoiler yasağım var kendime ve bu postu okuyan okuyucuma :D Yorumlarda spoiler yemek istemeyenler için :)

Seriden bahsedicek olursak ; 
Şuan 3 kitaptan oluşuyor. DEX yayınları 2. kitabını çıkardı. İsmi ise : Kutsanmış !

Son postumda bahsettiğim kitap alışverişimde 2. kitabını aldım. Sabırsızlıkla okunmayı bekliyor kendileri :))

Koruyucu kapak tasarımı için yorum yaparsam pek beğenmedim diyebilirim. Aslında orjinal kapak kullanılmış ama tabi illa beğenicem diye bir şey yok :D Daha farklı olabilirdi sanki diye düşünüyorum. Bilmiyorum siz nasıl düşünüyorsunuz? :D

- Serinin 2. kitabı -

Peki şimdi ne okuyorum?
Daha önce de söylediğim gibi Ruhsuz'u yarım bırakmıştım. Tess Gerritsen - Buz Gibi Soğuk kitabı için. Ve o kitapta dün akşam bitti. Onun yorumu da ilerleyen günlerde burada olucak. Eee bu yüzden yine Ruhsuz'a devam ediyorum. Ruhsuz'a odaklanamadım açıkçası ama yarım bırakmak istemiyorum. Ve gerçekten methini çok duydum. İnşallah ilerki sayfalarında bu durum düzelir. 

Herkese keyifli kitap okumalar !! 

Yeni kitaplar aldıkça daha çok alasın geliyorsa sende bendensin ! :))

17 Ekim 2012 Çarşamba

Böyle bir şey yok cidden ! Kitap alıyorum bir hevesle ( anneme : "şunları alıyım bi daha 1 yıl almıycam " sözleriyle :D ) tamam aldım ama bi bakıyorum ertesi gün tam benlik bir kitap çıkmış! Aaa işte o zaman olmuyor :/ Daha yeni almışım çok güzel kitap sen gel yeni kitap çıkar ! Hiç yani ...



Neyse biraz bu konuda dertliyim işte. Kitap okumaya devam ediyorum her zamanki gibi. Ama yorumlarını yazmaya birazcık ( şu kadarcık ) üşeniyorum. Ama bir ara söz yazıcam :D  Yani bu söz kendime. Ama bayramdan sonra yazılılar başlayacağından buralar bana çok uzak kalacak :( O yüzden bu kitap yorumlarımı biran önce yapmam şart! 


Neyse ben Ruhsuz'u hala okuyorum. Aslında biraz kitaba odaklanamadım diyebilirim. Ve yeni gelen kitap siparişlerim de gözüme takılınca ( Aslında sipariş geleli 1 hafta oluyor. ) Tess Gerritsen - Buz Gibi Soğuk kitabına başlıyıverdim :D Bilenler bilir Tess Gerritsen delisi olduğumu . Bilmeyenler şimdi öğrendi :D İşte Ruhsuz'u bırakıp Tess ablanın kitabına başladım ve hız kesmeden devam ediyorum. Bitirdikten sonra Ruhsuz kitabına geri dönücem. 


Yeni kitap siparişimden de ayrı bir postta bahsetmeyi planlıyorum. Ama bir kitabı zaten ifşa ettim. Diğerlerini de merak edin diyerekten yazmıyorum. 

Eee ..? Sizden naber ? :)))

Okullar açıldı bilgisayara giremez oldu(k)m !!

7 Ekim 2012 Pazar

Öğrencilerin her zaman yaşadığı problemlerden biri okulların açılmasıyla başladı. Evet bilgisayara sadece hafta sonları girebiliyorum. O zamanlarımı da ya kitap araştırarak yada dizi indirerek veya seyrederek geçiriyorum . Bu yüzden de blogumla ilgilenemiyorum :( 

Ama şöyle böyle biraz vakit ayırmaya çalışıcam ilerleyen günlerde.

Son yazımdan bu yana geçen vakitlerim okulla ev arasında olan zamanlardı diyebilirim :) Sanırım 4. haftadayız okulların açılmasından bu yana . Haliyle okula ağırlık verince kitap okuma hızım düştü. Test almalar konu anlatım kitapları aramalar da başladı. Okullarda da kitap okuma dersi kaldırılmış . Allahtan edebiyat ve dil anlatım derslerinde okuma yapıyoruz :D

En son Koruyucu kitabını okuyordum. Bu gün bitirdim . Ama yorumu artık hafta sonu geldiğinde yazma zamanım olursa yazıcam :/ Ama şunu söyliyim harika bir kitap! Kesinlikle alın okuyun derim :D



Şimdi okuduğum kitap ise Ruhsuz - Jodi Meadows ... Çok methini duyunca alıp okumaya karar verdim. Fena değil 65. sayfalarındayım. Konu güzel. Bakalım ilerleyen sayfalarında neler olucak :D

Peki sizler neler yapıyorsunuz , neler okuyorsunuz ? :)
Made With Love By The Dutch Lady Designs