Kitap Yorumu: Karanlığın Kızı - Kelly Keaton

19 Eylül 2012 Çarşamba


Orjinal Adı: Darkness Becomes Her
Bağlı Olduğu Seri: Gods&Monsters
Yazar: Kelly Keaton
GR puanı: 3.92
Sayfa Sayısı: 240

Kitap Yorumum: 

Öncelikle kitabın harika olduğunu belirtmek istiyorum. Fantastik , mitoloji severler bu kitaba hayran kalıcaklarına eminim. Bu kitap benim düzenlediğim kitap takasında elime ulaştı. Tanrılar ve Canavarlar   (Gods & Monsters) serisi şuan 2 kitaptan oluşuyor. Devamı gelecek sanırım.

Konusundan spoiler vermeden şöyle biraz bahsedersem : 
Baş karakterimiz Ari'nin anlatımıyla kitap gidiyor. Ari annesini araştırırken ortaya çıkan sırlar ve lanetler olayları daha da ilginç bir hale sokuyor. 

Diğer karakterlerden bahsedicek olursam. Sebastian , Henri , Violet , Crank ve Dub Ari'ye yardımcı oluyorlar.Ama Violet'e dikkat edelim! Sessizlerden korkucaksın diye bir laf var. Bence bu çok doğru bu kitapta :))

Kitapta aşkta var tabi... Olmazsa olmaz.

Sebastian hala sırları olsada ilk baştan çok soğuk biri olduğunu düşünüyordum. Tabi kaynaştıklarında işler değişti :D

Neyse işte böyle bir kitap. Bol aksiyon, macera bulabileceğiniz , hiç sıkılmadan 2 günde bitirebilirsiniz.
Ama ben 4-5 günde bitirdim. Kitabı hemen bitirmek istemedim. Sindire sindire okudum. Seri olunca bazen hızlı okuyim derken önemli şeyler atlanabiliyor. Yada akıldan çıkabiliyor. 
Ben bu kitabı çok sevdim. 2. kitap DEX yayınlarında çıkmış durumda.  Mayıs ayında çıkmış. Ben daha yeni gördüm ve çok sevindim. en kısa zamanda alıp okumayı çok istiyorum!!

2. Kitabı Güzel Şeytan kapağı aynı olması 
çok iyi olmuş bence. Konuyla çok 
uyumlu olmuş.
Okuoku.com'dan bakmak isterseniz buraya tıklamanız yeterli!

Puanım

2. Kitap Çekilişimi Kazandım!! Ve kargom geldi...

14 Eylül 2012 Cuma

Evet yanlış duymadınız! 1. çekilişimden sonra bayağı bir zaman geçmişti ve artık ümidim kalmamıştı. Sonra bir baktım ki kazanmışım !!! Nasıl mutlu oldum nasıll... Herhalde kazananlar benim duygularımı çok iyi biliyorlardır :) Bu gün kargonun kapımı çalmasıyla uyanmam bir oldu haliyle :D Biraz uykucu olunca böyle denk geliyor.

Neyse işte kargom geldi. Kitap çekilişimi Mavi Umut blogcusundan kazandım .



Kitaplarıma zaten söz bulamıyorum. Onlar okunmayı bekliyor olucaklar :)

Kitap ayraçlarım...!! Biliyorsunuz benim kitap ayraçları koleksiyonum var . O yüzden bu ayraçlar özellikle çok hoşuma gittiler :D

Yapışkanlı not kağıtları ayrı çok güzeller. Aslında bende kırtasiye alışverişimde almayı düşünüyordum. Son anda almayı unutmuştum. Bunlar gelince almaya gerek kalmadı. Çok iyi oldu gerçekten :)

Harika bir kitap çekilişi kazanmışım! Artık darısı sizin başınıza !!
Herkese bol bol kitap okumalar...

Kitap Yorumum : Bahçemde Yeşeren Umutlar - Debbie Macomber

13 Eylül 2012 Perşembe


Orjinal Adı : Susannah's Garden
Yazar : Debbie Macomber
GR puanı : 3.98
Sayfa Sayısı: 462

Kitap Yorumum :

Kitap ilk 2 kitabından ayrı karakterlerden oluşuyordu. Bu Blossom Street serisinin 3. kitabı. Ben bu kitabını biraz yavaş okudum. Nedeni ise akıcılığı pek yoktu. Son bir 100 sayfasında olaylar heyecanlanmaya ve herşey netlik kazanmaya başladı. 12 Eylül gece 03.00 gibi bitirdim kitabı. Sonlarında heyecan olunca bitirmek istedim :)

Konusuna gelirsek ; Susannah'ın ailesi etrafında dönüyor olaylar. Geçmişte yaşananları öğrenmek isteyen Susannah birde annesini huzur evine yerleştirmeye çalışıyor. 
Asıl olay aslında burda Susannah'nın geçmişte olanları araştırmasıydı. Sonuçta beklemediğim şeyler oldu. 

Karakterlerle ilgili bir kaç yorum yapmak istiyorum. Özellikle Chrissie'ye çok gıcık oldum. Susannah'ın kızı Chrissie annesine zor anlar yaşatıyor. Tabi ordan bende bir gıcık oluyorum. Tipik ergen diyelim biz işte . Kendimde 15 yaşındayım ama bu kadar tirip yapmıyorum şahsen :D 

Kitabı okumaya sevgili Merve yani vmpr_princess ile beraber okuduk . O hala bitiremedi. Neden bitiremedi , oda benim gibi akıcı olmadığından şikayetçi ama ben sonunu çok merak ettiğim için biraz kendimi zorladım. 

NOT: 4. kitabını okumak istiyorsanız bu kitabı okumadan diğer 4. kitabını okumayın derim ben :)

Kitaptan Bir Alıntı :

***...Her şey hayatta kalmakla ilgiliydi ve hayatta kalmak , hiçbir şeyi çok fazla ciddiye almamak , çok da derine inmemek demekti.

Benim Puanım 


Martı Yayınları bir Tess Gerritsen kitabı daha çıkarıyor !!

12 Eylül 2012 Çarşamba

Bu haberi öğrenmem sanırım geç oldu . Ama bu gün öğrendiğimde havalara uçtum !!! Gerçekten Tess Gerritsen tıbbi gerilimde 1 NUMARA benim için . Tess kitaplarındaki o kurgu , gerilim hiçbir kitapta yok :D

Ee bu kadar övgüden sonra merak edenlere müjdeyi veriyim !!

MASUMİYETİN İÇİN SAVAŞ ...

Masum olduğu kanıtlanana kadar o bir suçluydu...


Orjinal Adı : Presumed Guilty
Yazar : Tess GERRITSEN
Baskı Tarihi : 12/09/2012
Sayfa : 362

Övgüler :

“Tess Gerritsen, kütüphanemden asla eksik etmediğim yazarlardan biri. Her kitabıyla beni kendisine hayran bırakıyor.”
Stephen King


“Tess Gerritsen yine harikalar yaratmış. Masumiyet uğruna verilen mücadele ancak bu kadar güzel anlatılabilir.”
Publishers Weekly

“Sırlarla dolu ölüm, gözü dönmüş bir katil ve masum bir kadın... Bu üç temayı bir araya getiren yetenekli yazar, okurlara muhteşem bir roman sunuyor.”
Booklist

“Tess Gerritsen, Masumiyetin İçin Savaş adlı kitabında heyecan dolu bir macera ve merak uyandıran bir aşkla karşımıza çıkıyor.”
Romantic Times Book Reviews



Kesinlikle bu kitabını da alıcam. Bu Eylül alışverişimde listem bayağı kabardı ama aralarından seçim yapmam gerekicek. Tabi Tess için seçim yapmama gerek yok :D

NOT: Okuoku.com'da ön siparişte şuan. Ziyeret etmek isterseniz tıklayın!

Okunmayı bekleyen daha çoook kitabım ve almak istediğim daha çook kitap var...
Herkese keyifli okumalar...

Puanlama Sistemim ve diğer şeyler...

11 Eylül 2012 Salı

Bu ' puanlama sistemi ' hep kafamı kurcalamıştır. Benimde kendime ait bir puanlama sistemim olsun istemişimdir fakat zaman ayırıp bu konuyu düşünmemiştim. Şimdi Kitap Telvesi blogcusu Merve'nin bu konu hakkındaki yazısını görünce artık bu konuda benimde bir şeyler yapmam lazım dedim.

Merve'nin de fikirlerini aldım ama sonunda kendim bulduğum bir icon - böyle diyorlar sanırım - ile puanlama sistemi yaptım .

5 Puan : Harika bir kitap ! Okumadıysan çok şey kaybedersin tatlım :))

           
4 Puan : Bir kaç eksiklikleri vardı . Fakat genel itibariyle güzeldi . Okusan pişman olmazsın !                                                
                                               
3 Puan : Kitapta eksikliklerin olduğu , akıcılık arada sırada olan bir kitaptı . Bu kitabı okumak için fazla heveslenme bence ...
2 Puan : Okumasam da olurmuş hani....

1 Puan : Bu puanı vermemeyi umuyorum. Ama eğer verdiysem , bu puanı gördün mü kaç ! 


İşte böyle bir puanlama sistemi hazırladım. Bundan sonra kitap yorumlarımda bu sistemden herhangi birini görebilirsiniz . 

Gelelim başka konulara....

Biliyorsunuz çok fazla çekilişler oluyor bu zamanlarda . Ve bende beğendiklerime katılıyorum. 
İşte o çekilişlerden sonunda banada şans güldü ve 2. çekilişimi kazandım !!

Mavi Umut blogunun hazırlamış olduğu çekilişe katıldım ve kazandım !! 


Bana da sadece kargonun kapımı çalmasını beklemek düşüyor ...



Bir Mim'im var!!!

11 Eylül 2012 Salı

Tuvalet Kağıdı blogcusu beni mimlemiş. Sorularda çok hoşuma gitti. Teşekkürler Tuvalet Kağıdı !!

***Günün nasıl geçti? 

Aslında bu gün normaldi benim için. Tabi daha gün bitmedi :D Ama dün harikaydı benim için . Arkadaşımla harika vakit geçirdik. Okullar açılmaya yakın buluşmak istedik . Harikaydı !! :)

***İsim vermeden bahset;

Akıcı bir dilde değildi . Beni oyaladığını düşünüyorum . Beğenmedim .

***Neden hep cam kenarı;

Cam kenarları kendimi hep güvende hissettirir. Ve özellikle otobüslerde veya kişisel arabalarımızda gezmeyi çok seviyorum. Yürümeden , yorulmadan gezmek işte budur :D

***Bugün kendin için ne yaptın;

Yemek yedim :)) Çok açmışım meğerse ...

***Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan;



***Düşün ki o bunu okuyacak;

Selam !

***Kahkaha atmana sebep olan karikatürler;

Karikatürler ilgimi çekmiyor pek ...

***Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz;

Doctor Who :D

***Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz;

Seviyorum kitap çok okumayı .

 ***Ctrl+V yap;

Yapmasam ...


Eğlenceli bir mim'di bu . Benim mimlediklerim ise ; Okaliptus Yaprağı , Lunarita , Kitap Telvesi ve Laf Salatası ...

Eğer sizde ayrıca bu mim'i yapmak isterseniz sizde yapıp bana linkini atarsanız çok sevinirim :)


Bu resimler tam beni anlatıyor !!

11 Eylül 2012 Salı








Sadece beni anlatmıyor bütün kitapkurtlarını anlatıyor ...

Alıntı : Kitap Sokağı 

Touch 2. Sezon 26 Ekim'de başlıyor...!! / 2x1 Fragmanı

7 Eylül 2012 Cuma


Touch bende büyük etki yarattı ilk önce . Bu diziye resmen bağımlı oldum.
Bu dizi hakkındaki yazım için buradan ulaşabilirsiniz .

Diziyi sevmemin bir nedeni ise ; 
Matematiksel oranlar , rakamlar , iletişim gibi bir çok konu bu dizide var .
Ve ben bu gibi şeylere ilgiliyimdir. O yüzden harika bir dizi olduğunu 
ve izlenmesi gerektiğini düşünüyorum.

Bunun gibi bir kitap okumuştum .Olasılıksız kitabı.
Mutlaka duymuşsunuzdur. 
O kitapta da bu diziye benzer olaylar oluyordu.
Olasılıksız kitabını okumayan varsa da okumalı derim ben :D

Neyse 26 Ekim'de başlaması beni çok mutlu etti. 
Diziye geç başlamanın faydaları diyorum ben :D
Eylülde diziyi bitirdim , Ekimde dizi başlıyor yehuu ! :))

Fragman youtube'ye yüklenmemiş. Veya ben bulamadım . 
Ama fragmanı paylaşmış olan siteler var . 


ŞİDETLE diziyi tavsiye ediyorum !! :))) 
İzlemezseniz de siz kaybedersiniz ne diyim  :/
( Reklam yapmış gibi oldum hahha )

Kitaplar ve Trailer'leri

6 Eylül 2012 Perşembe


Merabaalarr ! Bu gün biraz imrenme duygularım kabardı . Hemde fazlasıyla . Önceki postumda da yazdığım Norveç otobüs durağı imrenilesi birşeyy !! Ve kitapların sadece 10 krone ( yani 3 tl den birazcık fazla ) fiyatına alıp okuyabileceğimiz gerçeği  benim imrenme ve kıskançlık duyguları arasında gidip gelmeme neden oldu :(

Neyse diyemiycem çünkü başka bir imrenme - kıskançlık konusu daha var ! Yabancıları kapaklarının bizimkilerden daha güzel olduğunu düşünmem . Tabi bazı kitap kapakları hariç tutmak zorundayım . Beğendiklerim de var mutlaka :) Ama işte böyle düşünmek elimde değil . 

Ve bu gün de bazı kitapların trailerlerini gördüm . Onlara da bayıldımm !! Böyle olunca en sonunda blogda bu durumu dile getirmem gerek diye düşündüm . 

İşte bir kaç kitap ve onların trailerleri :

                               -- So Close to You --
       
       


                                 -- Born Wicked --

   


*** Born Wicked Türkiye'de Günakhar Doğan adıyla Epsilon Yayınevi tarafından çıkarıldı . 

                                      -- Speechless --

       



                                        -- Angry Girl --

        



*** Bunların içinden en çok beğendiğim So Close to You oldu . Trailer bakımından yani :)) 
Böyle ara sıra araştırdığım zaman sizlerlede paylaşıcam .
Peki siz hangi kitabın trailer'ini beğendiniz ?

Norveç ve otobüs durakları !!

6 Eylül 2012 Perşembe


Norveç'te bu otobüs durağı gerçekten çok hoş . 
Keşke bizde de olsa . 
Olsa sağ kalır mı ? Sanmıyorum...

Sadece 10 krone ( oradaki para birimi ama bizde ne kadar olur tam bilmiyorum. ) istediğiniz
kitabı rahatça alabiliyorsunuz . Norveç'te yaşamalıymışız !!

İndirimlerrrr !!!

5 Eylül 2012 Çarşamba

Bu gün bol bol kitap indirimleri gördüm . Hemen burada sizlere de duyurmak istedim . İşte indirimler....


Hepsiburada.com 'da ayın yayınevlerine özel fırsatlar yapmışlar !
- Doğan Kitap
- Pegasus Yayınları
- Epsilon 
- Optimist 
- Arunas 
indirimler için tık !


Okuoku.com adresinde haftanın yayınevi Artemis oldu ! %30 indirim için tık tık !


Ve yine okuoku.com adresinde 100 Temel Eser %50'ye varan indirimler uyguluyorlar ! 
100 Temel Eser indirimi için tık tık !


Bu indirimleri görüp almadan olmaz :D Ben şimdiden bakınmaya başladım bileee !!

Touch'ta sezon bitti , sıra Revolution da ...

5 Eylül 2012 Çarşamba

Touch dizisini Elçin sayesinde öğrenmiştim ve dizinin tutkunu oldum ! 1. sezonunu bitirdim ama hala kafamdaki o sorular gitmedi . 2. sezonu 26 Ekim'de başlıyormuş . Az kaldı diyelim . Sabırsızlıkla bekliyorum.

Gelelim yeni bir dizi buldum yine :)) Ve yine bilim-kurgu dizilerinin mübtelası olan ben bu dizinin de bilim-kurgu olması beni çok mutlu etti !!

Dizinin ismi : Revolution - yani türkçe karşılığı Devrim gibi bir şey oluyor ama daha farklı anlamları da mevcut-

 Dizinin bu posteri bence diziyi en iyi anlatan poster !

Dizinin konusundan bahsedicek olursak :

Hepimizin hayatı bir şekilde elektriğe bağlı. Peki ya elektrik aniden kesilirse neler olur? Bir gün, sanki bir düğmeyle kapatılmış gibi, dünya aniden karanlık çağlara geri döner. Uçaklar düşer, hastaneler kapanır, iletişim imkansız hale gelir. Modern teknoloji olmadan, bunun sebebini kim açıklayabilir ki? 15 yıl sonra, hayat sanayi devriminden çok önceki haline dönmüştür. Sessiz sakin bir hayat yaşayan aileler güneş batınca mumlar ve fenerler yakmaktadır. Hayat daha yavaş ama daha güzeldir. Öyle midir gerçekten?

Küçük kasabaların sınırlarında tehlike pusu kurmuştur. Yerel bir milis kuvvet gelip babasını öldürünce, genç bir kadının hayatı sonsuza dek değişecektir. Çünkü genç kadın babasının bu “büyük kararma” ile bir bağlantısı olduğunu öğrenir. Bu ölümcül tesadüf genç kadınla iki arkadaşının geleceği kurtarma umuduyla geçmişe dair cevaplar bulmak için yolculuğa çıkmalarına neden olur.


Bilim kurgu sevenlere duyurulur harika bir dizi bizleri bekliyor . Şuan dizimag.com sitesinde ingilizce altyazılı olarak verilmiş . Türkçe alt yazısı için beklememiz gerekiyor . Ama ben dayanamayıp ingilizce altyazı izlemeye karar verdim .

Konu harika , Iron Man filminin yönetmeni  , yapımcı J.J. Abrams  ee daha ne olsun başka :D

Bence birde fragmanını görün bakalım nasıl :



Şimdiden bir bağımlılık yaptı bende . Araştırmalara başladım :)))

Kitapsız ve dizisiz kalmayın ! Sevgiler...

Ne Okuyorum ? : Bahçemde Yeşeren Umutlar

4 Eylül 2012 Salı


Arkadaşım vmpr_princess ile beraber bu kitabı okumaya başladık.
Böyle bir etkinliği daha önce de Çiftlik kitabı için yapmıştık diğer arkadaşlarla.
Böyle beraber aynı kitabı okumak çok güzel oluyor.
Eğer sizde bu kitaba yeni başlayacaksanız
bize katılabilirsiniz :)


Siyah Giyen Adamlar : Leyla ile Mecnun :)))

4 Eylül 2012 Salı


 Leyla ile Mecnun 62. bölümü ile geri döndü !!
O nasıl bir geri gönüştür yarabbimm... :D
Yeni sezona giriş mükemmeldi . 
Yüzümdeki o gülme kasları falan kalmadı ağrıyor
 o derece kahkahalı bir bölümdü 

Ve bölüm sonundaki süprizi izleyenler ve izlemeyenler için...
İşte ....

Kireçburnu Çakalları - Kolpa 

Yönetmen Onur Ünlü de arada kaynamış hahahha :))




Kitap Yorumum : Kan Gölü - Tess Gerritsen

3 Eylül 2012 Pazartesi



Çok sevdiğim bir yazar olan Tess Gerritsen dan bir kitabı okudum ve bitti . Aslında Tess Gerritsen'ın kitaplarında hiç tereddüt etmiyorum okurken . Biliyorum ki her zaman ki gibi harika yazmış oluyor. Kapağına bakıp " Aaa Tess mi hemen alıyorum !! " diyebiliyorum onun kitapları için . Hal böyle olunca Tess hayranlığım da artıyor :))

Neyse ... Kan Gölü benim yapmış olduğum kitap takası etkinliğinde gelen bir kitaptı . Sevgili Elçin son anda benim karar değiştirmem nedeniyle bu kitabı kargoya koydu . Bir kez daha çok teşekkür etmek istiyorum ona . 

SPOİLER Yoktur ! :))
Kitabın konusundan bahsedicek olursam her zamanki gibi tıbbi gerilimin kraliçesi olan Tess ablamızın bu kitabı kasabaya yeni taşınan Dr. Claire Elliot Tranquility kasabasında olan gizemlerden şüphelenmesiyle olaylar gelişiyor . Hastalarında olağan dışı bir şekilde saldırganlık göstermesi ve yapılan testlerde hiçbir şey çıkmaması Claire'i delirtse de işin peşini bırakmıyor . 

Kasabaya gelmelerinin bir sebebi ise oğlu Noah ... 
Noah yaptığı yaramazlıklar sebebiyle şehirden ayrılmak zorunda kalıyorlar . Birde babasının 2 yıl önce vefat etmesi de hala onlara üzüntü versede  duygularını içine kapanık yaşıyor her ikiside ....

Baş karakterlerden diğer isim ise Lincoln ... Kasabanın polis şefi olan Lincoln de Claire için yardımını esirgemiyor . Olanları oda şahit olduğundan Claire sadece o şahitlik yapıyor . Tabi kimse bu iki insana inanmıyor . Ama bence Lincoln bu kitap için harika bir karakter olmuş . Bazen onun duygularını da paylaşıyor yazar . Bu da kitabı daha iyi yapıyor . Son olarak bu polis için tek söyliyebileceğim çok sabırlı bir adam olduğuu . Ve bekleyebileceğini öğreniyoruz . Kitabı okuyanlar bu son satırı çok iyi biliyorlar. 

Noah'a gelirsek kasabayı baştan beri sevmiyor. Tabi sonra Amelia çıkıyor ve işler değişiyor :))



Kitap Tess için fazla gerilim olmasını beklerken aslında öyle değildi . Bu beni şaşırttı açıkcası . Ama kurgusu süperdi . Hiç beklemediğim bir ayrıntıdan olay netlik kazandı . Ve bunu sevdim :))

Son olarak kitaptan bir kaç alıntı yaparak bu kitabı da rafa kaldırıyorum :

Kitaptan Alıntılar =

  • Yaşlandığımızda ne oluyor ? diye düşündü. İçimizdeki çocuk nereye gidiyor? 


Sayfa 123 -124 

  • " Bazen , " dedi . "saldırganlığın hiçbir sebebi yoktur ve korkutucu tarafı da budur zaten ; beklenmedik olabilmesi . Bizim isteğimiz ve bilgimiz dışı olması . "


Sayfa 230

  • ".... Herkes sırlarını kendine saklıyor.Kendi özel sınırlarımızı çiziyor ve başkalarının içeri girmelerini engelliyoruz .

Sayfa 330

  • "Bir insan her şeye alışır . Eğer yeteri kadar uzun bir süre olmuşsa mutsuzluğa bile alışır...."

Sayfa 332





Eylül Ayı ve Yeni Kitabım

2 Eylül 2012 Pazar

Biliyorsunuz Eylül ayına girdik . Ben Eylül'ü çok severim. Eylül ismi bile çok güzel bir isim bence . Bu ayın biraz daha rahat geçiceğini umuyorum açıkcası . Geçen ay istediğim şeyleri gerçekleştirememiştim. Bende bir nevi başlangıç olacak bu Eylül ayı .

Ayrıca Doctor Who yeni sezonu dün itibariyle başladı . Çok heyecanlı bir şekilde izledim. Özlemiş olduğumu fark ettim . Bu dizi muhteşem bir şey . İzlemeyen varsa bence hemen izlesin diyorum ve asıl konumuza dönüyorum ...



Geçen günlerde d&r ziyareti yaptım . Ve bizim buradaki dr gerçekten çok hoş yapmışlar . Kitap düzenlemesini kastediyorum tabi ki :) Ferah ferah gezdim durdum . Arkadaşım Büşra'yı gördüm . O da benim gibi kitap delisi olunca böyle bir ortamda buluşmamız çok hoş oldu doğrusu . Kitaplardan sohbet açıldı da açıldı . Ayrılmamız zor oldu sonradan tabii... :)

Neyse işte o dr ziyaretimde bu üstte görmüş olduğunuz Koruyucu kitabını aldım . Kapak tasarımı çook hoşuma gittiği için aldım . Biraz şimdi kendime kızsamda - neden kızıyorum çünkü kapağına aldanıp sonradan kitabı beğenmemekten korktuğum için - sonradan araştırdığıma göre kitap güzelmiş . Benimde biraz içim rahat etti tabi okuyunca da yorumumu burada görebilirsiniz . 



Kitap dr tarafından %25 indirimde olunca hemen gözüme çarptı zaten . Kitap normalde 19 tl ben 14 tl ye aldım . 


Okuyanlar fikirleri nelerdir diye soruyorum hemen . Okumadan önce bilsem ne kadar güzel olur bunları :))


Kitap konusu itibariyle melekleri kapsıyor . Kitap seri ve sanırım 2 seriden oluşuyor ama tam bilmiyorum yazara bağlı bu işler . 


Goodreads'te bu kitap hakkında bilgi edinmek isterseniz buraya TIK yapmanız yeterli !




Bu da ayracı ! Ve Dex yayınlarının bir proşürü. 
Zehir Yiyenler kapağını çok beğendim. 
( yine kapak beğenim ve ben :D )


Evet hepsi bu kadar . Herkese bu ayın bol kitap okumalı geçmesini diliyorum !! Kitapsız kalmayalım en azından :D

Made With Love By The Dutch Lady Designs