29 Haziran 2012 Cuma

Gamze'den gelen şeker şeylerr !!!

Kitaplaşma etkinliğinde Gamzeyle eşleşmiştik . Bu gün onun kargosu geldi !! Gerçekten çook güzel şeyler yollamış . Ben de ona yolluycam :( Aslında daha önceden yollıycaktım ama bir türlü fırsat bulamadım açıkçası :( Ama en geç yarın kargoya vericem .

birde benim ilk kitaplaşma etkinliğim olunca elim ayağıma dolandı !! :) Çok heyecanla kargonun gelmesini bekledim . Veee sonunda kapının zili çaldığında işte orda kargoyu görünce 32 dişim dışarıya fırladı sanırım . Kargoyu getiren adam da bana öyle bir baktı kii.... Deli herhalde bu kız diye düşünmüş olabilir :))

Neyse işte çook sevdim bu etkinliği beenn . Ve ileriki zamanlarda bu etkinlik yine olursa yine katılmayı düşünüyorum :)

Gelelim kitaplara ve yanındaki harika şeyleree :))



Kitaplarım ;
- 27 Kemik 
- Mezarcı 
İki tane oje : pembe ve kırmızı ♥
Nestle sıcak çukalata vee Nesquik :))

Bir kez daha çook hoşuma gittiğini söylemek istiyorum . Gamzenin terettütleri vardı kitaplar konusunda ama tercihleri harika !! Biz kitapların isimlerini söylemedik birbirimize . bu yüzden biraz terettüt olması doğal tabiki :)
Bakalım benimkileri beğenicek misin ?? :)) ♥


Okumaya Devam Et Gamze'den gelen şeker şeylerr !!!

26 Haziran 2012 Salı

Vikitap ...

Yolun Neresindeyim blogunda bir site duydum . Adı Vikitap . Gerçekten çok güzel bir site . Kitaplarını listeleyebiliyorsunuz . Sevdiğiniz yazarları , okumak istediğiniz kitapları flan orada ayırabiliyorsunuz. Yani bi bakıma arşivliyorsunuz . Benim çok hoşuma gitti . Ve hemen blogumda duyurııym dedim . :)



Siteye girip üye olmalısınız . Gerçekten harika !!
Kitapbı ne kadar okuduğunuzu %lik olarak bile görebiliyorsunuz . Bence güzel bir site .
Benim üye ismim : kitapayraci  Beni bulup takip edin !! :)

Okumaya Devam Et Vikitap ...
,

Kitap Ayracı Koleksiyonum !!

Meraba arkadaşlar :)

En son kitap siparişi vermiştim kitaplarım geldi ve 3 kitaptan 1 tanesini bitirdim 2.sine başladım . Tess Gerritsen - Mefisto Kulübü :) Neyse tatilimde bol bol kitap okuyorum . Okullar tatile girdiğinden beri 3 kitap bitirdim . Biraz hızlı okuyorum ve bu yüzden annem ve babam beni protesto ediyorlar :) Napim ama bende bir başladı mı duramıyorum . Kitapkurtları iyi bilir benim neler çektiğimi . :)

Neyse konumuza dönersek . Herkesin bir koleksiyonu veya biriktirdiği bir eşya vardır mutlaka . Benimde kitap ayraçlarım var :) Kitap ayraçlarımı bir kutuda biriktiriyorum . Güzel ve hoşuma giden birsürü kitap ayracım var . Konularına göre ayırıyorum onları . Kitap okuyacağım zaman kitabın konusuna göre kitap ayracı seçiyorum . Ve işte kitap okumanın zevki başlıyor :)

Bana göre kitap ayraçları kitap okumak için en önemli şeyler . Onlar olmasa kitap okumak hep eksik geliyor bana .

Koleksiyon yapmaya ne zaman başladım ? Bu sorunun cevabını hatırlamasamda ortaokuldan beri biriktiriyorum desem 4 sene olmuş diyebilirim size . Ben lise 2 ye geçtim bu arada :)

Size kitapayraçlarımı göstermek istedim . İşte o Koleksiyon ...!!!!



Bu kutu benim kitap ayraçlarımı koyduğum yer .       



Kutunun içi :) Sıralı ayraçlarım :))









En sevdiğim ayraçlardan bi kaç tane işte...



Böyle güzel ayraçları kim sevmezz ...!! :))




Bu ise biraz farklı . Üzerinde kartpostal yazıyor biliyorum evet :)) Ama ben o kartpostalları da ayraç olarak kullanıyorum :)) Cnbc-e dergisi bu kartpotalları hediye etmişti . Bende kitap ayracı olarak kullandım :)






En sevdiğim dizi Doctor Who dan bir kartpostal yani artık kitap ayracı :)) ♥



Yine beğendiğim bir dizi olan Merlin ♥



Ve son olarak The Simpsonslar :)) Harika bir dizi daha... ♥


İşte benim kitap ayraçlarım bunlar . Sizinkileride görmeyi çok isterim . Benim e-mailime fotoğraflarını gönderirseniz seve seve burada yayınlarım :))

Şimdilik bu kadar . Herkese iyi kitap okumalarr....
Okumaya Devam Et Kitap Ayracı Koleksiyonum !!

19 Haziran 2012 Salı

Kitap Alışverişim

Dün kitap alışverişi yaptım okuoku.com'dan . Çok istediğim kitaplardı . 5 kitap sipariş ettim
İşte kitaplar :

-- Cehennem Makineleri 2 - Mekanik Prens - Cassandra Clare
-- Sapphique Incarceron 2 - Catherine Fisher
-- Mefisto Kulübü -  Tess Gerritsen
--Kayıp Kahraman - Rick Riordan
-- Neptün'ün Oğlu - Rick Riordan




Son iki  kitap kardeşimin bu arada . Genelde oda mitolojik yaratıkları flan böyle okumayı seviyor güzel kitap ikiside . Macera türü . Şimşek Hırsızı serisini okuyanlar bilir zaten bu yazarı . 




Diğer ilk 3 kitap benim . Cehennem Makineleri serisi süper . Ama yayıncı Artemis olunca geç yayınlanıyor kitap . 2si çok geç basıldı . Unutanlar bile olmuştur ilk kitabını yani o derece . Ama ben seriyi 2. kitabı çıkmaya yakın başladım . Şanslıydım yani :)




Diğer kitap Incarceron . Zaten burada da bahsetmiştim . Çook harika bir kitaptı . Pegasus yayınları sağolsun hızlı çıkardı 2. kitabını . Gelice hemen okumaya başlıycam :)
 Incarceron kitabı yorumum için tıklayın ! 






Ve işte geldik bir Tess Gerritsen kitabına  :)) Biliyosunuz ben Tess Gerritsen hayranıyım . Gerçekten tıbbi gerilimde bir numaralı yazar diyebilirim . Sabırsızlıkla bekliyorum elime alıp okumayı :))





Okumaya Devam Et Kitap Alışverişim

17 Haziran 2012 Pazar

, ,

Tatil mi Bu ??

Uzun bir ara verdim yazmaya  . Kendimce sebepler vardı . Ama çok fazla ayrı da kalamadım burdan açıkcası :) Buraya yazmak beni ayrı bir mutlu ediyor . Gerçekten ...

İşte şimdi başlıkta da anlaşılcağı üzere tatildeyiz ama nasıl tatil bu arkadaş ??? Ben evde sıkılmak için öf pöf etmek için tatile girmedim yani . Biraz atarlı gibi gözüküyorum şşuan ama napayım yanii :( Evde tıkılıp kaldım . Allahtan bilgisayar var . en azından oyalanıyorum . Böyle aktivite midir nedir o şeylere falan katılsam mı acaba diye düşünmedim değil . Ama bilmiyorum istemedim işte . İş falan olsa gidip çalışcam yani o kadar :) Şimdilik kitap okuyarak ( zaten en iyi arkadaşım kitaplar :D ) , müzik dinleyerek ve ders tekrarları yaparak geçiyor vaktim .

Sizin nasıl geçiyor tatil bakalım ?? Yorumlarınızı bekliyorum :)


Günün şarkısı :                                        Flo Rida - Whistle 


Okumaya Devam Et Tatil mi Bu ??

1 Haziran 2012 Cuma

İtiraf Etmek

offff  !!! Bi türlü çözemediğim bir konu var . Ama bunu kimseye söyleyemiyorum . En önemlisi söylencek olana söyleyemiyorum . Korkuyorum ne tepki vericek diye . Belki bu yazdıklarımdan bişeyler anlamışsınızdır . Belkide anlamadınız . Olsun . Yine birşey söylemiycem . Ama ağzım bir çözülse neler dökülücek kim bilir ??

Yine böyle bir durumla karşılaşmıştım . Ve yine dilimi tutup hç birşey söylemedim . Bu sefer söylemelimiyim ?
Offff.... :((
Okumaya Devam Et İtiraf Etmek